Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس- سرویس استانها، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش جانباختگان سیلاب امامزاده داوود به هشت نفر خبر داد.

مرتضی مرادی پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر درخصوص آخرین جزئیات امدادرسانی نیروهای امدادی در محدوده امام زاده داوود تهران و آخرین آمار جانباختگان و مفقودشدگان این سیلاب اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب در امامزاده داوود، ٣٠٥ نیروی عملیاتی در این حادثه وارد عمل شدند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از میان نیرو های امدادی ۲۵۴ نفر از استان تهران به محل اعزام شدند گفت: ۳۱ نفر نیز از استان البرز و ٢٠ نفر از سازمان در محل حادثه حاضر شدند.

مرادی پور خاطرنشان کرد: ۴۸ خودروی عملیاتی در حادثه به کار گرفته شده که ٣٧ دستگاه خودرو از تهران، شش دستگاه از البرز، پنج دستگاه از سازمان اقدامات لازم را انجام دادند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ۸ مصدوم به اورژانس تحویل داده شدند اظهار کرد: ۱ نفر بصورت سرپایی درمان شد.
 

 



راه‌های روستایی فارس در سیلاب گرفتار شدند

در با بارندگی ها و فعالیت سامانه بارشی از عصر امروز که در برخی از نقاط شهرستان‌ها شدت بیشتری داشته است چندین روستا از شهرستان کوار دچار آبگرفتگی شده است.

بر همین اساس معابر روستای هورباف از توابع شهرستان کوار استان فارس، بر اثر بارش‌های شدید و جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی شدید شده است.

طبق اظهارات مردمی ۲۵

 

منزل مسکونی در این روستا دچار آبگرفتگی شدید شده است درحالی که مدیریت بحران استانداری فارس آبگرفتگی معابر هورباف شهرستان کوار را در حال مدیریت عنوان کرد.

 


غرق شدن کودک ۷ ساله در اثر بارندگی در کوار

رئیس اورژانس فارس از غرق شدگی یک کودک هفت ساله در اثر بارندگی و جاری شدن سیلاب در شهرستان کوار خبر داد.

محمدجواد مرادیان گفت: مصدوم این حادثه توسط خودروی شخصی به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده شده است.

 

تخلیه منازل در معرض سیل در شهرستان کوه‌چنار

ستاد مدیریت بحران شهرستان کوه‌چنار طی اطلاعیه‌ای با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی و پیش بینی باران شدید از هم اکنون تا پایان فعالیت سامانه بارشی در هفته آینده، خواستار جدی تخلیه فوری روستاهای درمعرض سیل در شهرستان کوه‌چنار شد.

مکان اضطراری نیز در شهر قائمیه مدرسه‌های شهید سرتیپ میرزایی در خیابان دستغیب، مدرسه شهید نریمانی خیابان مصلی جنب آموزش و پرورش و مدرسه فاطمه زهرا(س) خیابان ولی‌عصر کوچه اول سمت راست، در شهر نودان مدارس شهر نودان و در مناطق روستایی مدارس روستا در نظر گرفته شده است.


 تخلیه فوری شهر کره ای

ستاد مدیریت بحران سرچهان اعلام کرد: به دلیل تخریب بخشی از سد شمالی شهر کره‌ای، از عموم مردم شهر کره ای درخواست می شود بلافاصله شهر را ترک کنند.


هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز صادر کرد/ اوج بارش‌ها در جمعه و شنبه

نوع مخاطره سامانه بارشی رگبار شدید، وزش تندباد لحظه ای و رخداد تگرگ در مناطق مستعد منطقه یاسوج، باشت، امامزاده جعفر، بویراحمد، چرام، دهدشت کهگیلویه، لنده، بهمئی و ارتفاعات و نوار شمالی و شمال شرق و شمال غرب است.

اثر مخاطره جاری شدن  رواناب و آبگرفتگی گسترده وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی و دائمی، آبگرفتگی منازل در مناطق مستعد، اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال تخریب پل‌ها و مسدود شدن جاده ها خسارت در اثر صاعقه و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی است.

هواشناسی توصیه کرده اده باش کلیه دستگاه‌های امدادی و اجرایی مانند فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، راهداری، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و  جهت مقابله با خسارت احتمالی در آماده‌باش کاملا باشند.

پاکسازی کانال‌ها، بازگشایی دهانه پل‌ها، پاکسازی آبراه‌های منازل، عدم توقف، اسکان و پارک خودروها در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها عدم چرای دام ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، عدم صعود به ارتفاعات، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی توصیه شده است‌.

همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی همه دستگاه‌ها خبر داد و خواستار همکاری مردم شد و گفت: اوج بارش‌ها برای بعداز ظهر جمعه و بعداز ظهر شنبه پیش‌بینی شده است.

 

 




فرماندار دماوند: روستاهای در بستر رودخانه تخلیه شدند/ اسکان اضطراری ۷۰۰ نفر در مکان‌های امن

 از عصر روز پنج شنبه ۶ مرداد موج دوم  بارش ها منجر به جاری شدن سیلاب در شهرستان های فیروزکوه، دماوند، پردیس اسلامشهر و ورامین شد.

رضا طاهرخانی فرماندار دماوند در گفت و گو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: با توجه به جاری شدن سیلاب در شهرستان تمام روستاهایی که در بستر روخانه بودند را به کمک نیروهای امداد، پلیس و بسیج کامل تخلیه کردیم.

وی گفت: به مابقی افراد هم هشدارهای لازم در خصوص احتمال وقوع سیل داده شده است.

فرماندار دماوند افزود: چند نقطه شهرستان از جمله مساجد را آماده اسکان کردیم و در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر اسکان اضطراری داده شده‌اند.

طاهرخانی بیان کرد: بر اثر ریزش کوه در محور دماوند به رودهن محدوده سرهار، این محور مسدود و تردد خودرو به کندی در حال انجام است. مسؤولان مربوطه در حال تلاش برای بازگشایی محور هستند و به مردم توصیه کردند تا زمان بازگشایی محور، در مساجد اسکان داده شوند.

وی افزود: امکانات اولیه مانند پتو و مواد غذایی توسط هلال احمر بین مسافران توزیع شد و با تلاش همکاران احتمالا حداکثر تا ۴۵ دقیقه دیگر راه باز شود.

همچنین عباس جوهری معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران از وجود ترافیک جاده‌ای در محدوده دماوند و فیروزکوه گلایه کرد و گفت: با توجه به وضعیت پرخطر و احتمال شدن گرفتن نیاز مردم به خدمات رسانی به دلیل ترافیک جاده‌ای امکان تردد دستگاه‌ها و نیروهای خدمات رسان ممکن نیست.

محمدحسن نامی رئیس ستاد بحران کشور نیز با اشاره به جاری شدن سیل در شهرستان فیروزکوه بیان کرد: در شرق استان تهران در روستای وسکاره شهرستان دماوند ۱۴ خودرو را آب برده بود و یک نفر جان خود را از دست داده است که پیکر آن توسط نیروهای امدادی پیدا شد.

وی گفت: در روستای جورد فقط به خانه آسیب رسانده اما خوشبختانه تا کنون آسیب جانی نداشته است.

نامی ادامه داد: در روستای مرزداران هم وضعیت شدت بیشتری دارد پیش بینی می شود ۶ نفر جان خود را از دست داده اند و کماکان جست و جو ادامه دارد چرا که اینجا هم سیل وارد خانه آمده و هم کوه ریزش کرده است.

 

 


استاندار یزد دستور تخلیه بافت تاریخی را داد

مهران فاطمی استاندار یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان،‌ با اشاره به اهمیت تداوم بارندگی از ساعت ۲ بامداد تاکنون در شهر یزد اظهار کرد: حجم روان آب‌ها به دلیل شدت بارندگی، زیاد است و بافت تاریخی یزد باید تخلیه شود.

وی با بیان این‌که تا این لحظه میزان بارش 50 میلیمتری از ایستگاه یزد گزارش شده است،‌ افزود:‌ متوسط بارش سالانه در شهر یزد ۴۰ میلیمتر بوده که طی چند ساعت مرزش رد شده  است.

استاندار یزد با بیان این‌که به دلیل شدت بارندگی بافت تاریخی یزد دچار مشکل شده است، گفت: بیشتر خانه‌های بافت تاریخی غیرمقاوم است و از ساکنان بافت تاریخی می‌خواهیم منازل خود را ترک کنند و برای اسکان آن‌ها در مساجد و اماکن مذهبی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این‌که حجم روان آب‌ها از سمت شهرستان تفت به سمت شهر یزد می‌آید، تصریح کرد: در روز‌های گذشته به سیل بند‌ها رسیدگی شده، اما حجم سیل بند‌ها رو به تکمیل است و سرریز سیل آب در حال آمدن به یزد است که در حال مدیریت است.

استاندار یزد گفت: طی تماس تلفنی با وزیر کشور و مدیریت بحران کشور هماهنگی‌های لازم انجام شده تا نیرو‌های امدادی و تجهیزات لازم به استان یزد ارسال شود.

فاطمی از مردم خواست از تردد غیرضروری خودداری کنند و اگر دچار قطعی آب گاز و برق شدند با دستگاه‌های خدمات رسان تماس بگیرند تا رسیدگی شود.

 

 



امدادرسانی به 2 هزار سیل‌زده کرمانی/رهاسازی ۱۶۰ خودروی گرفتار در سیل رفسنجان

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفتگو با فارس گفت: نیروهای امدادی این جمعیت در طی چهار روز گذشته به 2 هزار و 517 نفر متاثر از سیل و بارندگی در طی چهار روز گذشته امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به شدت بارش بارندگی در ناحیه غرب و شمال استان از روز گذشته تا کنون اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران در شهرستان رفسنجان در حال تخلیه آب منازل بدون هیچ گونه وقفه‌ای هستند.

وی با اشاره به حضور 11 تیم امدادونجات در رفسنجان خاطرنشان کرد: تا کنون 160 خودرو گرفتار در سیل رفسنجان رهاسازی و 378 نفر توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.

فلاح با اشاره به اینکه عملیات امدادونجات در نقاط مختلف استان ادامه دارد، تصریح کرد: در طی چند روز گذشته 366 نیروی امدادی در قالب 80 تیم در حال امدادرسانی هستند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تا کنون 406 بسته غذایی، 824 کیلوگرم نایلون جهت پوشش، 501 تخته پتو، 67 تخته موکت و سایر اقلام امدادی مورد نیاز توسط جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان متاثر از سیل توزیع شده است.

لازم به ذکر از سوم مردادماه سال جاری 16 شهرستان در استان کرمان تحت تاثیر سامانه مونسون دچار سیل و آبگرفتگی منازل و معابر شده است.


 

 



کندوان مسدود شد

 باتوجه به هشدار نارنجی هواشناسی اعلام شده شاهد رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شاهد جاری شدن روان‌آب، سیلاب‌های محلی به‌ویژه در ارتفاعات استان هستیم‌..

بارش باران و وقوع سیلاب محور هراز  را مسدود کرد که وارد دومین روز از انسداد این محور شدیم.

محمد احمدی رئیس پلیس راه کندوان نیز گفت:  باتوجه به هشدار نارنجی هواشناسی و شروع سیلاب در روستاهای بالادست محورکندوان از این لحظه تا عادی شدن وضعیت جوی محور مسدود اعلام صد.

محمدی سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران نیز اظهار کر‌د: با توجه به تقویت جریانات شمالی و عبور متناوب موج در تراز میانی جو از پنج‌شنبه تا روز دوشنبه شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در سطح استان به‌ویژه درخط الراس و ارتفاعات مازندران با استان های تهران، البرز وسمنان خواهیم بود.

وی افزود: صاعقه، جاری شدن روان آب و احتمال وقوع سیلاب‌های محلی در مسیل.ها و رودخانه‌های فصلی، ریزش سنگ، رانش زمین، کاهش دید و اختلال در تردد جاده ها و محورهای کوهستانی، از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران  بیان کرد: افراد از تردد، تفرج و برپایی چادر در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و کوهنوردان و گردشگران نیز از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

محمدی یادآور شد: دامداران دام‌های خود را از بستر و حاشیه رودخانه‌ها و دهانه مسیل‌ها دور کرده  صاحبان واحدهای پرورش ماهی واقع در حاشیه رودخانه‌ها، تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از بروز خسارات احتمالی را به‌عمل آورند.

وی با تاکید بر ممنوع بودن فعالیت‌های دریایی، گفت: به تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی توصیه می‌شود، علاوه بر آماده‌سازی تجهیزات و ماشین آلات، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته را داشته باشند.


 

استاندار تهران: سیلاب فیروزکوه ۹فوتی، ۱۶ مفقودی و ۱2 مصدوم داشت

عصر روز پنج شنبه موج دوم سیلاب و طوفان شهرستان های دماوند و فیروزکوه را در برگرفت.

استاندار تهران امروز در بازدید از مناطق آسیب دیده شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: سیلاب روز گذشته منطقه حبله رود ۹ فوتی، ۱۶ مفقودی و ۱۲ مصدوم داشت خوشبختانه ۱۰ مصدوم به صورت سرپایی درمان و دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: علت تاخیر در امدادرسانی اولیه به این مناطق هم بسته شدن راه های اصلی و دسترسی به این روستا ها بود.

استاندار تهران بیان کرد: از شهرداری ها و تمام دستگاه های اجرایی درخواست بسیج امکانات و نیروها را داریم تا در کوتاه ترین زمان خدمات به این منطقه ارایه بدهیم.

به گزارش فارس، امروز صبح استاندار تهران با حضور در شهرستان فیروز کوه و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران استان به بررسی نحوه امدادرسانی به روستای حبله رود پرداخت و سپس به صورت میدانی از منطقه بازدید کرد.


 

 


سیلاب به رودخانه‌های طالقان رسید

علی مهدوی، فرماندار طالقان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به هشدار‌های هواشناسی و آماده باش نیروهای خدماتی و اجرایی سطح شهرستان، گفت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته رودخانه‌های حصیران و مرجان در شهرستان طالقان سیلابی شد.

وی افزود: این سیلاب باعث آسیب دیدگی شبکه فیبرنوری منطقه و درنتیجه قطعی برق و ارتباط تلفنی شده است.

فرماندار شهرستان طالقان با اشاره به اینکه ارائه خدمات برای رفع مشکلات در حال انجام است، یادآور شد: متاسفانه دسترسی جاده‌ای به روستا‌های این منطقه را دشوار کرده است.

وی تصریح کرد: بارش شدید باعث وقوع سیلاب در روستا‌های بالا طالقان شده، اما تاکنون گزارشی از وقوع خسارت در این نقطه گزارش نشده است.

 

 


ادامه انسداد محورهای هراز و کندوان

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای استان اظهار کرد: جاری شدن سیلاب همراه با گل و لای محور هراز را از شب چهارشنبه ۵ مرداد ماه مسدود کرد که این انسداد همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به انسداد محور کندوان تا اطلاع ثانوی، افزود: با توجه به شرایط، جوی تاکید ما به رعایت قوانین و توجه به توصیه‌های پلیس است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور سوادکوه و کیاسر بارانی و لغزنده است، اضافه کرد: باتوجه به احتمال ریزش و رانش تاکید ما به رانندگان پرهیز از توقف لحظه‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جهان‌تاب تصریح کرد: با توجه به انسداد محورهای هراز و کندوان امروز شاهد ترافیک سنگینی در محورهای سوادکوه و کیاسر خواهیم بود که تاکید ما به رانندگان توجه به توصیه‌ها و هشدار و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی است.
 

 

بارندگی و رگبار در البرز تا روز دوشنبه ادامه دارد

آرش بهاروند احمدی، مدیرکل هواشناسی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه شب گذشته نیز شاهد بارش و رعد و برق در این استان بودیم، گفت: طبق بررسی الگوهای هواشناسی شرایط شب گذشته ادامه دار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: این بارش‌ها با رگبار ساعتی همراه است و احتمال بارش تگرگ نیز در این ایام وجود دارد.

بهاروند احمدی با بیان اینکه دمای اکنون کرج بیست و چهار درجه سانتی گراد است، ادامه داد: یک سامانه بارشی از اقیانوس هند وارد کشور شده است.

این مقام مسؤول ضمن اعلام مجدد هشدارهای هواشناسی مبنی بر مراقبت‌ها برای مقابله با وقوع سیل، اضافه کرد: دمای هوای البرز تا دوشنبه آینده روند نزولی را طی می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: سطح آب رودخانه‌ها براثر بارش بالا می‌آید و خطرناک خواهد بود بنابراین از شهروندان و مسافران درخواست می‌کنیم از توقف در ساحل رودخانه و انهار بپرهیزند و از آن فاصله بگیرند.


به‌رزورسانی می‌شود....

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل استانها خسارت خبرنگار فارس حاشیه رودخانه ها استاندار تهران جاری شدن سیلاب نیروهای امداد شهرستان کوار سامانه بارشی استاندار یزد مدیریت بحران جاری شدن سیل امداد و نجات بافت تاریخی وقوع سیلاب هلال احمر روز گذشته دستگاه ها وقوع سیل پیش بینی بارش ها مسیل ها روان آب تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز

ایسنا/یزد ورزشکاران استان در چند روز گذشته افتخارات زیادی را برای ورزش استان به ارمغان آورده‌اند که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

«سید ابوالفضل حسینی» کشتی گیر مهریزی حریفان نامدار خود را از تهران و مازندران شکست داد و بلیط مسابقات آسیایی راه برای خود رزو کرد.

وی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

حسینی در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی

 مسابقات دارت آزاد قهرمانی بانوان کارگر با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور برگزار شد که «الهام نیکخواه» از استان یزد به همراه ورزشکار خوزستانی به عنوان سوم مشترک این مسابقات دست یافتند.

ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.

مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.

سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.

بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند

بیست‌ویکمین دوره مسابقات پتانک کارگران کشور با شرکت ۹۲ تیم از سراسر کشور به یاد سردار شهید «یوسف رضا ابوالفتحی» برگزار شد.

تیم بانوان کارگر یزد با نام مشعل و تیم آقایان کارگر با نام فاتحان جک به عنوان نمایندگان استان یزد در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند؛ مژگان مساح، فاطمه زنده نور و زهرا شادیان در بخش بانوان و محمد شادیان، علی اصغر زارع و مهدی دهقان در بخش آقایان به مصاف رقبا رفتند.

پس از برگزاری رقابت‌های جذاب و نفس گیر میان ۴۶ تیم، بانوان استان در بخش سه نفره (تریپل) با یک نمایش خوب موفق شدند مقام سوم این دوره را کسب کنند؛ همچنین در بخش دونفره (دبل) در رتبه چهارم قرار گرفتند.

در بخش آقایان که ۴۶ تیم حضور داشتند نماینده استان از یک گروه سخت موفق به صعود شد ولی در مرحله حذفی با توجه به زمان بندی با یک امتیاز کمتر بازی را واگذار کرد و از صعود به دور بعد باز ماند.

استان یزد در این رقابت‌ها در بخش‌های بانوان و آقایان فقط یک نماینده داشت و این در حالی بود که از سایر استان‌ها بیش از ۲ تیم حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • جزئیات تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران | شهرستان های مشمول طرح جداسازی
  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت