Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@15:03:13 GMT

اشتغالزايي هزار و 200 نفر در خودرو سازي فردا

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۲۲۳۸

خبرگزاری آریا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : با راه اندازی خودرو سازی فردا علاوه بر یک هزار و 200 نفر امسال تا سال های آینده 5 هزار نفر مشغول به کار می شوند

به گزارش آریا از بروجرد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: باعث تاسف است که 5 سال مجموعه خودرو سازی تعطیل و حدود یک هزار و 300خانوار که در این مجموعه کار می کردند بیکار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود:با راه اندازی دوباره این کارخانه  خوشبختانه شاهد رفع موانع تولید کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل هستیم .

جهانی تصریح کرد: در مجموعه خودرو سازی فردا امسال یک هزار و 200 نفر مشغول به کار و در 5سال آینده حدود 5 هزار نفر در این مجموعه فعالت خواهند کرد .

وی با اشاره به اینکه  توانسته‌ایم گام‌های مهم و اساسی را در رفع مشکلات صنایع بحران دار استان برداریم اظهار کرد :با رفع این موانع انتظار داریم که نیرو های بکار گرفته شده در مجموعه خودروسازی فردا از جوانان لرستانی باشند .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:از زحمات استاندار و خانم مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان که موجب راه‌اندازی این مجموعه شده است قدردانی می کنم .

 

  

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اشتغالزایی هزار و 200 نفر خودرو سازی فردا لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر