Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@22:07:06 GMT

جریمه پیام رسان های واتس اپ و اسنپ در روسیه

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۲۴۶۹

جریمه پیام رسان های واتس اپ و اسنپ در روسیه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، روسیه از زمان آغاز جنگ در اوکراین، با شرکتهای فناوری بزرگ در خصوص محتوا، سانسور، نگهداری اطلاعات کاربران و تاسیس نمایندگی محلی درگیر شده است.

دادگاه منطقه تاگانسکی، واتس‌اپ را ۱۸ میلیون روبل (۳۰۱ هزار و ۲۵۵ دلار) برای تکرار تخلف جریمه کرد. این پیام رسان اوت سال میلادی گذشته، چهار میلیون روبل جریمه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دادگاه همچنین گروه مچ که مالک تیندر است را مبلغ دو میلیون روبل، اسنپ و هتلز دات کام را یک میلیون روبل و سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای را ۵۰۰ هزار روبل جریمه کرد.

رگولاتور ارتباطات روسیه (روس کومنادزور) اعلام کرد این پنج شرکت اسنادی که تایید می‌کند اطلاعات کاربران روسیه در داخل کشور نگهداری و پردازش می‌شود را فراهم نکرده اند.

گروه اکسپدیا که مالک هتلز دات کام است، در بیانیه‌ای اعلام کرد در حال بررسی حکم دادگاه است اما شرکتهای دیگر در این باره اظهارنظر نکردند.

اسپاتیفای دفتر روسی خود را در مارس تعطیل کرد و مدت کوتاهی پس از آن، سرویس خود را در این کشور به حال تعلیق درآورد.

روسیه دسترسی به فیس بوک و اینستاگرام که پلتفرم‌های شرکت مِتا پلتفرمز هستند و همچنین توییتر را مدت کوتاهی پس از آغاز جنگ در اوکراین مسدود کرد. مِتا در زمینه فعالیت افراطی در روسیه مجرم شناخته شد و درخواست تجدیدنظرش در خصوص این عنوان، در ژوئن رد شد اما مسکو اجازه داد واتس‌اپ قابل دسترس بماند.

بر اساس گزارش رویترز، آنتون گورلکین، نائب رئیس کمیته سیاست اطلاعات پارلمان روسیه اظهار کرده است: از زمان تصویب قانون نگهداری اطلاعات کاربران در داخل کشور در سال ۲۰۱۵، بیش از ۶۰۰ شرکت با درخواست‌های روسیه موافقت کرده‌اند. در زمینه جنگ اطلاعاتی با غرب، ما متقاعد شده‌ایم که چنین اقدامی ضروری بوده است.

منبع: ايسنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر واتس اپ اخبار فناوری اخبار مرتبط فراهم شدن امکان افزودن پیام صوتی در استاتوس واتس اپ ۱۴۰۱/۴/۲۳ این برنامه ها را فورا از گوشی خود حذف کنید ۱۴۰۱/۵/۷ اپل آخرین ردپای سیلیکون اینتل را از مک هایش حذف کرد ۱۴۰۱/۵/۶ برنامه وزارت ارتباطات برای بی نیازی مردم از فیلترشکن ها ۱۴۰۱/۵/۶ چگونه مصرف اینترنت موبایل را کاهش دهیم ۱۴۰۱/۵/۶ قیمت موبایل سامسونگ چند؟ (جدول مشخصات) ۱۴۰۱/۵/۶ آخرین ویدیو ها تصاویری جدید و نگران کننده از سیل عظیم صبح امروز در یزد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۱:۳۱ استاندار تهران: هنوز خطر سیل وجود دارد ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۱:۱۹ وضعیت دیشب خیابان های شیراز؛ غرق شدن ماشین ها در آب! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۰:۵۸ لحظه ورود سیلاب به منطقه مزایجان بوانات فارس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۰:۴۷ عبور عجیب جیپ از دل رودخانه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۰:۳۶ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۴۲ جریمه پیام رسان های واتس اپ و اسنپ در روسیه ۱۱:۲۱ زمان بازی استقلال و پرسپولیس در هفته اول مشخص شد ۱۱:۱۵ رویداد تجربه محور روابط عمومی؛ رویدادی بی سابقه در عرصه روابط عمومی استان اصفهان ۱۰:۳۶ عبور عجیب جیپ از دل رودخانه + فیلم ۱۰:۳۲ قیمت تخم مرغ به بیش از نرخ مصوب رسیده است ۱۰:۲۲ هوای تهران در مرز پاکی ۱۰:۱۱ روند رو به کاهش هپاتیت در ایران / علائم و افراد در معرض خطر این بیماری ۱۰:۰۶ چند توصیه برای پیشگیری از تب کریمه کنگو ۱۰:۰۰ خرید مسکن با سرمایه ۳ میلیارد تومان در شرق تهران ۰۹:۵۱ نمایی از شدت بارش باران، شب گذشته در جاده چالوس + فیلم ۰۹:۴۸ قیمت نفت در مدار صعودی ۰۹:۴۳ روزهای طلایی طلا فرا رسید ۰۹:۳۶ واشنگتن: به صراحت اعلام کردیم که آماده بازگشت به توافق هسته ای هستیم ۰۹:۲۸ تداوم بارش های موسمی در کشور/ هشدار بارش های سیل‌ آسا در ۲۶ استان ۰۹:۲۶ وام ٢٠٠ میلیونی مسکن روستایی از کی پرداخت می شود؟ ۰۹:۲۴ محور کرج چالوس بسته شد ۰۹:۱۶ روایتی تلخ از سیل ۶۸ سال قبل در امامزاده داوود (ع) ۰۹:۰۰ بازار معاملاتی OTC در کریپتو چیست و چگونه کار می کند؟ ۰۷:۳۰ رشد مجدد دندان در بزرگسالی ممکن است! ۰۷:۳۰ هزینه ۲ شب تور زمینی مشهد چقدر است؟ + جدول ۰۶:۵۵ سیر و عسل ۷ روزه در بدن شما معجزه می کند! + طرز تهیه ۰۳:۱۴ ۵ موردی که مردان هرگز نباید بابت آنها عذرخواهی کنند ۰۲:۲۳ بهترین درمان پرحرفی؛ چطور کمتر صحبت کنم؟ ۰۱:۳۶ ترس از رکود اقتصادی آمریکا افزایش یافت ۰۱:۲۲ بزرگ ترین خانه دنیا را بشناسید + امکانات رویایی ۰۰:۵۵ همه کارهایی که یک انبه می‌کند؛ از قتل پسر تا برآورده شدن آرزو! ۰۰:۵۱ فال ابجد روزانه امروز جمعه ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۴۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷ فال حافظ امروز جمعه ۷ مرداد / دل چو پرگار به هر سو دورانی می کرد ۰۰:۳۴ استقلال محبوب ترین تیم آسیا شد ۰۰:۳۲ گفت و گوی دو ساعته رییس جمهوری آمریکا و چین ۰۰:۳۱ فال روزانه شخصی ۷ مرداد ۰۰:۲۴ افزایش حقوق بازنشستگان چه شد؟ ۰۰:۲۱ نیویورک‌تایمز: ایران به یک بازیگر جهانی در صادرات پهپاد تبدیل شده است ۰۰:۱۹ قالیباف: فضای مجازی بی قانون زندگی مردم را به هم می‌زند ۰۰:۱۱ این برنامه ها را فورا از گوشی خود حذف کنید ۲۳:۵۵ آقا؛ در مورد خانمت اینطوری فکر کنی، زندگی رو باختی ۲۳:۵۳ اعلام محدودیت در محور کوهسار _ جاده امامزاده داوود(ع) ۲۳:۵۰ اقتصاد آمریکا در رکود؟ / رشد اقتصادی منفی در دومین فصل متوالی ۲۳:۴۲ پنجره پورتو به خاطر طارمی بسته شد! ۲۳:۳۷ دعوای فیزیکی دو سرمربی لیگ برتر فوتبال + جزییات ۲۳:۲۹ اگر چیزی وارد گوشمان شد چه کنیم؟ ۲۳:۱۳ هراز از آخر امشب مسدود می شود ۲۳:۱۲ فوت و فن آرایش ماندگار صورت در هوای گرم به سبک آرایشگرها ۲۲:۵۳ مردان کوتاه قد چطور لباس بپوشند بهتره؟ ۲۲:۵۰ با این نشانه ها شخصیت دختران را بهتر بشناسید ۲۲:۳۵ چند توصیه برای پیشگیری از تب کریمه کنگو ۲۲:۱۴ اینطوری ذهن ثروتمند داشته باش تا پولدار بشی ۲۲:۱۲ صادرات غیرنقتی در ۴ ماهه به ۱۷ میلیارد دلار رسید ۲۲:۱۲ چطور کودک را اجتماعی تربیت کنیم؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واتس اپ اخبار فناوری میلیون روبل ۱۴۰۱ ۵ ۶ ۷ مرداد واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شهدا در هر برهه‌ای از زمان پس از سال‌ها انتظار با پیامی به آغوش مادران و پدران خود باز می‌گردند و خود بر دستان مردم مهمان می‌کنند که درس آزادگی، ایثار و شهادت را زنده نگهدارند و امروز همزمان با شهادت امام صادق (ع) سرآمد مکتب شیعه، چهار شهید تازه تفحص شده اصفهان در میان دستان مردمان شهیدپرور تشییع شدند.

این شهدا ۴۰ سال در غربت به سر می‌بردند و امروز در جمع مادران و پدران چشم انتظار، هیئتی را برای غربت اهل بیت به ویژه امام عصر (ع) برپا کردند که نشانه‌ها را یادآور شوند. وصیت آنها پر است از تاکید بر ادای واجبات و ترک محرمات، حفظ اصول دین و پذیرش و همراهی ولایت و هرکدام در شرایط زمانه امروز تداعی اصولی است که باید با آنها تطابق داد و آنها را درک کرد.

مردم به پاس قدردانی از صبر مادران شهدا و فداکاری فرزندان آنها از گوشه و کنار این شهر خود را به گلستان شهدا رساندند تا مسافران آسمانی را همراهی کنند و هرکدام به دنبال آرامشی هستند که از این هیاهوها به دور باشند و با هر قطره اشک درد و دل خود را با شهدا مطرح می‌کنند و با تسلی گرفتن از آنها بر تابوت بوسه می‌زنند و بر دستان خود و با عزت و احترام راهی جایگاه ابدی‌شان می‌کنند. امروز جوانان و نوجوانان بنی‌هاشم برای بدرقه علی اکبرهای علی اصغر شده آمده‌اند و روایت‌گر این صفحه‌ها زینب کبری (س) است.

شهیدان تازه تفحص شده هرکدام زخمی را بر تن خود حمل می‌کنند که سختی مبارزه حق علیه باطل را نشان دهند و گاهی برخی از آنها با جمجمه‌های متلاشی تفحص می‌شوند و یا بر اثر ضربات قنداقه اسلحه به سر آنها شکنجه می‌شدند. اما بازهم سختی را به جان می‌خریدند تا بر اعتقادات و باورهای خود ثابت قدم بمانند. این تفاسیر باید برای جوانان و نوجوانان ما بازگو شود تا قدر بسیاری از نعمت‌ها بر اثر ایثار و فداکاری فرزندان این زمانه را درک کنند.

امروز سه شهید عزیز با عکس و هویت مشخص آمدند و به چشم انتظاری خانواده‌های خود پایان دادند، اما در این بزم یکی از شهدا «گمنام» نام گرفته و باز هم مادر او چشم انتظار می‌ماند که پسرش کجاست و کی می‌آید؟

جواد، مجتبی، عباس و شهید گمنام‌مان، کسانی که بدون دیدن امام زمان خود اما برای او به میدان جنگ رفتند و گوش جان سپردند به ولی عصر خود؛ آری عشق و جنون این‌گونه است، همین قدر زیبا و با عاقبت بخیری.

بار دیگر مردم با استقبال پرشکوه و قدردانی از ایثار و رشادت‌های فرزندان این سرزمین نشان دادند که راه شهادت و دفاع از این مرز و بوم ادامه دارد.

حضور اقشار مختلف جامعه از مسؤولان لشکری و استانی گرفته تا بازاریان و دانشجویان و مردم عادی، از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد و دانش‌آموز به چشم می‌آمد که با در دست داشتن پرچم ایران ادای دینی به خون پاک شهدا و قدردانی از آنها انجام دهند.

مردم با ذکر لبیک یا حسین (ع) از شهدا استقبال کردند و با مادران شهدا همدردی می‌کردند. مادران شهدا در غم شهادت فرزندان خود تنها نماندند که بار غریبی پسران خود را تنهایی به دوش کشند. یک اصفهان و یک ایران همدرد مادران است تا بگویند جوانان در ره عشق جگردار تر از صد مردند.

«حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» دست‌ها به آسمان پرتاب می‌شد و لبیک گویان شهدا را بر دستان خود بدرقه می‌کردند و همچنان در عزای از دست دادن جوانان این مرز و بوم خواستار اشد مجازات عاملان تروریستی هستند.

در بین تصاویر شهدا همچنان چهره حاج قاسم سلیمانی درخشان است و نماد امنیت، شجاعت و ملت ایران را فریاد می‌زند. بیرق مردانگی در صدر است و راه سربازان وطن ادامه دارد و در پایان مراسم آیت الله ابوالحسن مهدوی بر پیکر شهدا نماز خواند.

پیکرهای مطهر ۱۳ شهید گمنام در نقاط مختلف کشور تشییع و خاکسپاری می‌شوند؛ این شهدای گمنام مربوط به عملیات‌های عاشورا ۲، خیبر، تک دشمن در سال ۶۷، کربلای پنج، بدر و بیت‌المقدس هفت هستند.

کد خبر 6096224

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند