Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@05:57:48 GMT

ادامه مرور نقش‌های ماندگار مریل استریپ

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۲۷۰۶

ادامه مرور نقش‌های ماندگار مریل استریپ

پانصدوچهاردهمین برنامه سینماتک خانه‌ هنرمندان ایران به نمایش «خارج از آفریقا» ساخته سیدنی پولاک اختصاص دارد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از  روابط‌ عمومی خانه‌ هنرمندان ایران، پنجمین جلسه مرور فیلم‌های مریل استریپ بازیگر آمریکایی در سینماتک خانه هنرمندان ایران که روز دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد ناصری برگزار می‌شود، به نمایش فیلم «خارج از آفریقا» به کارگردانی سیدنی پولاک محصول سال ۱۹۸۵ اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور خسرو نقیبی برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «در اوایل قرن بیستم کارن دینسن که از محدودیت‌های اجتماعی به تنگ آمده، با بارون برور بلیکس ازدواج می‌کند. این دو قرار است دانمارک را به مقصد یک مزرعه دام‌پروری در آفریقای شرقی ترک کنند. چندی بعد در راه سفر به نایروبی و ملحق شدن به بارون، کارن با ماجراجویی انگلیسی به نام دنیس فینچ هاتن آشنا می‌شود و... .»

«خارج از آفریقا» فیلمی در ژانر زندگینامه‌، درام و ماجراجویی محصول کشور آمریکا است که ۷ جایزه اسکار از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم را در سال ۱۹۸۵ به‌دست آورد.

فیلم «خارج از آفریقا» به کارگردانی سیدنی پولاک دوشنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

  

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مرور فیلم‌های مریل استریپ ، خارج از آفریقا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خارج از آفریقا هنرمندان ایران خارج از آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است