Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شهریاری، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شناسایی اجساد فوت شدگان در سیل روز گذشته امامزاده داوود (ع)، افزود: شهروندان برای شناسایی اجساد درجه یک خود که در حادثه سیل امامزاده داوود (ع) فوت کرده‌اند، می‌توانند به اداره پزشکی قانونی واقع در جاده قدیم تهران - قم مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اطلاعات تکمیلی شناسایی متوفیان در سایت پزشکی قانونی موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با اشاره به مفقودی‌ها گفت: هر یک از افرادی که فکر می‌کنند طی ۴۸ ساعت گذشته اعضای خانواده‌شان در سیل امامزاده داوود (ع) فوت کرده‌اند و یا از آنها بی اطلاع هستند، می‌توانند به اداره چهارم پلیس آگاهی واقع در خیابان شاپور مراجعه کنند و این اداره آماده ثبت اطلاعات به صورت شبانه روزی است.

سرپرست دادسرای جنایی افزود: تاکنون ۱۲ جنازه کشف شده است.

کد خبر 5550240 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل امامزاده داوود محمد شهریاری دادسرای جنایی شهرداری تهران شورای شهر تهران امام زاده داود سیلاب هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سیل امامزاده داوود ماه محرم مدیریت بحران آتش نشانی اربعین حسینی شورای شهر محرم 1401 علیرضا زاکانی غلامحسین محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله

شبکه الجزیره در گزارشی تصاویری از عملیات‌های شناسایی رزمندگان حزب‌الله در پایگاهها و مقرهای ارتش رژیم صهیونیستی و هدف‌گیری دقیق اهداف را منتشر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره در یک گزارش اختصاصی، گوشه‌ای از توان اطلاعاتی، شناسایی و عملیاتی حزب‌‌الله را به تصویر کشید.

رصد دقیق نظامیان صهیونیستی درون پایگاهها و شهرک‌ها از سوی رزمندگان حزب‌الله در این گزارش به تصویر کشیده شده است.

الجزیره با بیان اینکه حزب‌الله از فناوری‌های بسیار دقیقی بهره می‌برد؛ گفت که حزب‌الله همچنین مواضع ارتش صهیونیستی را از طریق هوایی مورد رصد قرار داده و از آن‌ها اطلاعات جمع‌آوری کرده است.

این تصاویر نشان می‌دهد که چگونه رزمندگان حزب‌الله توانسته‌اند تا بیخ گوش نظامیان ارتش اشغالگر نفوذ کرده و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و فیلم‌برداری کنند.

شناسایی محل استقرار گنبد آهنین و پهپادهای «هرمس» نیز جزئی از عملیات شناسایی رزمندگان حزب‌الله است که در این گزارش به تصویر کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد