Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:04:05 GMT

سمیرم رکورددار بارش‌های موسمی / هوای اصفهان شرجی شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۳۶۲۱

سمیرم رکورددار بارش‌های موسمی / هوای اصفهان شرجی شد

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های شبانه‌روز گذشته تا امروز در سطح استان، اظهار داشت: پس از سمیرم بیشترین بارش‌ها از چادگان با میانگین ۲۰.۷ میلیمتر، دهاقان ۱۲.۱ میلیمتر، ورزنه ۵.۳ میلیمتر، آران و بیدگل و شهر زواره از توابع اردستان با سه میلیمتر، نائین ۲.۵ میلیمتر، کاشان و شهرضا ۲ میلیمتر، خوانسار ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیمتر و اردستان یک میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی و فعالیت سامانه موسمی، موسوم به مونسون در سطح استان طی ۴۸ ساعت آینده، افزود: وزش باد شدید، بارش‌های رگباری و رعد و برق همچنان در نیمه جنوبی، غرب، شرق و شمال شرق استان طی این مدت ادامه می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاهش دارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان خاطرنشان کرد: با وجود کاهش دما طی روزهای اخیر اما شهروندان هوای گرم‌تری را احساس می‌کنند که این به دلیل شرجی شدن هوا است.

وی با بیان اینکه دما امروز و فردا روند کاهشی دارد اما طی هفته پیش رو مجدد افزایش می‌یابد، اضافه کرد: آران و بیدگل در ساعات پیش رو با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

کد خبر 5550331

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا بارندگی بارش باران سیلاب سیلاب بوشهر محرم 1401 ویروس کرونا مدیریت بحران وقوع سیلاب کرمانشاه بارش باران ماه محرم همدان آمار کرونا سیل کرمان سی امین سفر استانی دولت اردبیل درجه سانتیگراد بالای صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی ها در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • کاهش دمای هوا در استان