Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی تهران گفت: خانواده‌ فوتی‌های حادثه سیل امامزاده داوود(ع)، بومهن ورودهن برای تعیین و شناسایی هویت پیکرهای عزیزانشان به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کنند.

به گزارش مشرق، مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: خانواده‌ فوتی‌های حادثه سیل در استان تهران منطقه امامزاده داوود(ع) و بخش بومهن_ ورودهن برای تعیین و شناسایی هویت پیکرهای عزیزانشان و در صورت لزوم اخذ نمونه DNA به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک ۵۰۰ متر بعد از درب شرقی بهشت زهرا روبروی مخابرات مراجعه‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(این مرکز پذیرای بستگان حادثه دیدگان خواهد بود)

وی ادامه داد: در صورت عدم شناسایی با معاینه ظاهری و انگشت‌نگاری، ‌ اخذ نمونه DNA مورد تاکید است.

گفتنی است، بستگان مورد نیاز جهت شناسایی اجساد مجهول الهویه برحسب نزدیکی قرابت به ترتیب اولویت به شرح زیر است:

۱- پدر و مادر هردو حضور یابند. (در صورت فوت هریک از والدین، والد دیگر به تنهایی مراجعه کند)

۲-همسر به همراه تمامی فرزندان متوفی. در صورتیکه متوفی فرزندی نداشته باشد حضور همسر فایده ای ندارد.

۳-پدر بزرگ و مادر بزرگ هردو. در صورت فقدان یکی از آنها ممکن است وجود یک‌نفر به تنهایی کمکی در شناسایی نکند.

۴-خواهران و برادران تنی (دارای پدر و مادر واحد) به تعداد حداقل چهار نفر. در صورتی‌که فقط یک نفر خواهر یا برادر موجود باشد فقط جهت شناسایی متوفی همجنس مفید خواهد بود.

۵-عمو

۶-عمو زاده مذکر

مراجعه کنندگان در صورت ابهام یا سوال می توانند با شماره ۵۶۵۲۴۸۰۱ مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی تماس بگیرند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مهدی فروزش امام زاده داوود استان تهران اخبار حوادث بهشت زهرا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پزشکی قانونی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر نیاز جدی خوزستان به بیمارستان ویژه چشم گفت: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده است علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

محمدحسین سرمست اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز