Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی زاده استاندار بوشهر از احداث هتل و مجتمع بزرگ گردشگری در روستای کنارخیمه شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: این طرح توسط بخش خصوصی انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد محمدی‌زاده با اشاره به اهمیت گردشگری در استان بوشهر اظهار داشت: در نشستی که با سبزعلی‌پور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران داشتیم، احداث هتل در روستای کنارخیمه شهرستان عسلویه به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر هتل، مجتمع بزرگ‌ گردشگری نیز در این روستا احداث می‌شود که تاثیر زیادی در توسعه گردشگری صنعتی و گردشگری طبیعت در جنوب استان بوشهر دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری است و اگر زیرساخت‌های گردشگری توسعه پیدا کند، سالانه تعداد زیادی توریست داخلی و خارجی به این استان وارد می‌شوند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: استان بوشهر علاوه بر طبیعت زیبا و بکر و سواحل زیبایی که دارد، در گردشگری صنعتی نیز جذابیت‌های خاصی دارد و احداث هتل و مجتمع بزرگ گردشگری در جنوب استان، گامی در رونق توریسم است.

وی بیان کرد: بر اساس توافقی که با رئیس مرکز تجارت جهانی ایران داشتیم، سرمایه گذار بخش خصوصی در این هتل سرمایه گذاری می‌کند.

استاندار بوشهر یادآور شد: در نوروز امسال میلیون‌ها مسافر و گردشگر وارد استان بوشهر شدند و امیدوارم با احداث مجتمع‌های اقامتی استاندارد و فراهم کردن سایر امکانات، هر سال بر تعداد گردشگران استان اضافه شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر مجتمع بزرگ احداث هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در ساعاتی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه‌شنبه در مناطق شمالی و مرکزی استان بارش پراکنده باران و گاهی رگبار و رعد برق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، در ارتفاعات رشد ابر و بارش پراکنده باران خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی مترخواهد بود.

کد خبر 6096206

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان