Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در جلسه با مسئولان دشتستان افزود: شهرستان دشتستان یکسری حوادث طبیعی مانند سیل دارد که همواره یکی از تهدیدات بزرگ برای آن محسوب می شود و مشکل همیشگی در شهر برازجان که موجب خسارت به منازل و وسایل مردم وارد می کند دره های فصلی است.

صفایی بوشهری گفت: این سامانه بارشی چند روز اخیر که در کشورهای همسایه هم تلفات زیادی داشته در سطح ایران هم قربانی های داشتیم ولی الحمداله در استان بوشهر با توجه به آمادگی هایی که در مسئولان وجود داشت شرایط طوری رقم خورده که آسیب کمتری متوجه مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بحمدالله هم دانش کار و هم توان کار در همه مسئولان وجود دارد تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران استان بوشهر و شهرستان دشتستان نهایت آمادگی کامل داشتند و هم اطلاع رسانی خوب انجام شد.

وی گفت: در سیل دیروز به تعدادی از منازل مسکونی و وسایل منزل شهروندان برازجان خسارت وارد شده است که باید مسیل ها حتما از دو طرف دیوار کشی شود که قطعا اگر این کار صورت نگیرد سیل توسعه مسیل می دهد و به منازل مسکونی و تجاری آسیب می رساند.

صفایی بوشهری ادامه داد: عمیق کردن مسیل و لایه روبی مرتب آن راه دیگری است و همچنین دقت و توجه به اینکه در حریم رودخانه مجوز ساخت صادر نشود.

 نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مردم که آسیب می بینند تحت فشار روحی و روانی قرار می گیرند لذا مسئولین بین مردم حاضر شوند و از آنها دلجویی کنند و خسارت ها احصاء بشود وسایل مردم و کالاهای مردم جبران شود.

وی گفت: یک میلیاردو ۲۰۰میلیون تومان سال گذشته برای جبران سیل دشتستان اختصاص یافت که ۶۰۰ میلیون تومان آن هزینه نشده که در این راه باید هزینه شود.

امام جمعه بوشهر گفت: با بر آورد خسارات سیل اخیر از طریق بنیاد مستضعفان جهت تامین اعتبار هماهنگی شود  و در زمینه بسته های معیشتی هم حمایت لازم انجام شود .

برچسب‌ها بوشهر دشتستان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دشتستان سیل بوشهر دشتستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • ترددهای دریایی با احتیاط انجام شود/ احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی