Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک رفاه کارگران از به‌روزرسانی سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب (PWA) این بانک خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با هدف ارایه خدمات متمایز به مشتریان و رفع نیازها و درخواست‌های متنوع مطرح شده از سوی آنان، نسخه 1.7.0 سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب(PWA) بانک رفاه کارگران راه‌اندازی و در دسترس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، از جمله خدمات نسخه جدید سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب(PWA) بانک رفاه کارگران، خدمت "عودت چک صیادی" است. کاربران سامانه می‌توانند با بهره‌گیری از این خدمت جدید، از طریق منوی خانه/ چک صیادی/ عودت چک و با ورود شناسه 16 رقمی چک صیادی، نسبت به عودت چک‌های موردنظرشان اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید، "بهبود ظاهر رسید تراکنش‌ها"، "بهبود رنگ، ظاهر و تِم منوها و صفحات مختلف"، "نمایش مبلغ کارمزد تراکنش‌های بین بانکی به کاربر، قبل از انجام عملیات" و "خواندن متن پیامک فعال‌سازی سامانه و درج خودکار آن در کادر متنی تعبیه شده به همین منظور، در گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل Android"، از دیگر خدمات و قابلیت‌های نسخه 1.7.0 سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب(PWA) بانک رفاه کارگران است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامانه موبایل بانک مبتنی بر وب بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا دشتی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج کارگران و کارخانجات که با حضور مسئولان استانی و کارگران در جزیره صدرا برگزار شد اظهار کرد: اسلام نگاه بسیار ویژه ای نسبت به قشر کارگر دارد زیرا این قشر تأثیرگذار باعث پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان با آوردن تحریم سعی در ناامید کردن جامعه نسبت به آینده دارند، تصریح کرد: علیرغم تحریم‌های مختلف دشمنان کشور توانسته است در زمینه‌های متعددی همچون هسته‌ای، پزشکی، تکنولوژی، عمران، کشتی سازی، صنایع دفاعی و نظامی و غیره، دست‌آوردهای بسیاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی کارگران نقش مهمی در آرامش و رفاه جامعه دارد گفت: شایسته است مسئولان ذیربط نسبت به بیمه کارگران، ایمنی کار و افزایش مهارت کارگران اهتمامی بسیار ویژه داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه کارفرمایان باید مزایای کارگران را رعایت کنند اظهار داشت: شایسته است تمامی دستگاه‌های استان نسبت به توجه به مزایای کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا در غیر این صورت اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

مصدق کشاورزی در پایان اذعان کرد: اکثریت جامعه را قشر کارگر پوشش می‌دهد و رفاه این قشر به معنای رفاه اکثریت جامعه است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت صدرا با اهدای هدیه و لوحی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091452

دیگر خبرها

  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد