Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@17:28:03 GMT

وضعیت ارتباطات مخابراتی پایدار است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۴۶۳۱

وضعیت ارتباطات مخابراتی پایدار است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به وقوع سیلاب‌های متعدد در مناطق مختلف کشور در روزهای اخیر و وارد شدن آسیب‌هایی به برخی از خطوط ارتباطی یا قطع برق در برخی از مناطق، با تلاش کارکنان شرکت مخابرات در مناطق مختلف کشور، ارتباطات در وضعیت پایدار است.

محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، اظهار کرد: با توجه به ضرورت پایداری ارتباط مخابراتی در مواقع حساس و بحرانی و با در نظر گرفتن مسیرهای جایگزین در زمان‌های بحرانی، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این حوزه وضعیت ارتباطات مخابراتی کشور پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: همچنین با توجه بازدیدهای میدانی و ارزیابی‌های فنی توسط حوزه‌های مرتبط مخابراتی در سراسر کشور آمادگی لازم به صورت ۲۴ ساعته در پایداری زیرساخت‌های ارتباطی و ارائه خدمات به مردم و تیم‌های امدادی امکان‌پذیر است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شبکه مخابراتی ، سیلاب ، بارندگی مانسونی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شبکه مخابراتی سیلاب بارندگی مانسونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از ۴۱ مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت این رقم نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در سال 1402 بالغ بر 41 مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت ایران رخ داد که با اقدامات به‌موقع، از این تعداد 25 مورد به برداشت نفت یا فرآورده منجر نشد.

وی افزود: نسبت به سال 1401 که 47 مورد انشعاب غیرمجاز با 35 مورد برداشت نفت‌ یا فرآورده داشتیم، میزان سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش داشته است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان