Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با سران قوا، گفت: در این دیدار مهمترین مطالبات مردم لرستان از جمله سدمعشوره، راه آهن سراسری و مشکلات کارخانه های راکد استان جهت رسیدگی مطرح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد که در مصلی این شهربرگزار شد اظهار داشت: در گردهمایی نمایندگان و ائمه جمعه سراسر کشور مطالبات و مشکلات مردم استان لرستان در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی با سران قوا مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این گردهمایی با زیارت حرم امام راحل شروع و با دیدار مقام معظم رهبری به پایان رسید، افزود: در این نشست سه روزه سه نامه درخصوص مشکلات استان در زمینه های مختلف به سران قوا داده شد که در این نامه ها به مشکلات کارخانه های راکد، سد معشوره و راه آهن سراسری و مصوبات بر زمین مانده سفر ریاست جمهوری اشاره شده است. 

 امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: در نامه به رئیس قوه قضاییه مطرح شد که تعدادی از استانها که از توسعه نامتوازن رنج می برند و صنایعی تعطیل شده که سرمایه آنها بیش از 20 هزار میلیارد تومان است،  در این نامه اعلام شد که پرونده کارخانه های راکد و رها شده در استان رسیدگی شود تا شاهد اشتغال هزاران نفر از جوانان بیکار استان در این کارخانه ها باشیم. 

وی بیان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کارخانه های تعطیل شده لرستان سال‌هاست معطل مانده که در امر رسیدگی به آنها باید تسریع صورت گیرد. 

حجت الاسلام شاهرخی  با بیان اینکه در این دیدار مقام معظم رهبری تاکید داشتند که ائمه جمعه باید با مردم ارتباط بگیرند و در رسیدگی به نیازمندان کوتاهی نکنند، گفت: مقام معظم رهبری از جایگاه نماز جمعه به عنوان یک فرصت استثنایی نام بردند و بر منش و رفتار شایسته ائمه جمعه سراسر کشور با مردم تاکید داشتند. 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سید شهیدان، امام حسین(ع) و یاران باوفایش، تصریج کرد: شهادت امام حسین(ع) برای حفظ دین بود و این نشان می دهد که برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دین امام حسین(ع) هم جان خود را فدا می کند و هم برای برپایی حکومت دینی و اقامه عدل و مقابله با ظلم بود. 

امام جمعه موقت زاهدان: خسارت سیل سیستان و بلوچستان جبران شود/ خواستار تحقق حق‌آبه هیرمند هستیمامام جمعه قزوین: جمعیت حاضران در نماز جمعه باید جوان‌تر شودامام جمعه کاشان: افزایش بصیرت در عزای حسینی اولویت خطبا و مداحان باشد

امام جمعه خرم آباد  با بیان اینکه هیأت های عزاداری و عزادران باید در مسیر احیای عزای امام حسین(ع) ما را به اهداف امام نزدیک تر نمایند، خاطرنشان کرد: امروز دنیا بیش از هر زمان دیگری به احیای مکتب امام حسین( ع) نیازمند است. 

وی با بیان اینکه انتظار می رود هیئات‌ عزاداری، مداحان و شرکت کنندگان در مراسم عزاداری امام حسین( ع) در مسیر احیای قیام سرور و  سالار شهیدان عزاداری نمایند، اظهار داشت: برای حفظ و ارزش های دینی امام حسین (ع) باید جان خود را هم فدا کرد. 

حجت الاسلام شاهرخی  در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مذاکرات، افزود: مذاکرات ایران همچنان ادامه دارد، گرچه در برخی محورها توافقاتی حاصل شده اما اصرار جمهوری اسلامی بر تضمین است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان  عنوان کرد: اگر قرار باشد توافق بدون تضمین منجر به تحریم بشود با توجه به این که بدون توافق نیز ما تحریم هستیم باز هم مشکلاتی ایجاد می شود پس همه باید تلاش کنیم با همدلی و خرد جمعی از این گذرگاه عبور کنیم.

انتهای پیام/641

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه خرم آباد امام حسین ع ائمه جمعه مطرح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت