Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر با اشاره به سیلاب‌های اخیر افزود: بارش‌ها گاهی خسارت جانی و مالی به همراه دارد و مسوولان موظف به باز نگه داشتن مسیل‌ها هستند.

وی با اشاره به حلول ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: امام حسین(ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و شیعیان و دوستداران آن حضرت نباید از این موضوع غافل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: بانوان و دختران شهرستان با رعایت حجاب خود نقشه شوم دشمنان که ترویج بی‌حجابی است را نقش برآب کنند.

وی اضافه کرد: بانوان مراقب باشند فریب دشمنانی را که داروی کودکان را تحریم می کنند نخورند و دست از حجاب خود برندارند.

وی با اشاره به آیین‌های عزاداری محرم و درخواست از عموم همشهریان برای سیاه پوش کردن اردستان گفت: همه باید تلاش کنیم اخلاص را در عزاداری و کارهای خودداشته باشیم و هم گوینده هم مداح محتوایی ارایه کنند که برای مردم و شنونده مفید باشد.

خطیب جمعه اردستان به روز نماز جمعه و سخنان رهبرفرزانه انقلاب اسلامی در جمع امامان جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان امام راحل نخستین نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد و اکنون نماز جمعه در سراسر کشور و با حضور پرشور مردم ولایتمداربرگزار می‌شود که بسیار اثرگذار و یک نعمت الهی است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳  حجتهزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها کشاورزی اردستان تصرف اراضی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کاشان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی اردستان تصرف اراضی کشاورزی اردستان تصرف اراضی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کاشان سیل نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور