Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاویانی گفت: رادیو محرم روز جمعه از ساعت ۱۸ آغاز به کار می‌کند و به صورت ۲۴ ساعته و بر روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز فعال است. مسعود کاویانی، مدیر رادیو معارف و مدیر رادیو محرم گفت: رادیو محرم روز جمعه ۷ مرداد ساعت ۱۸ آغاز به کار می‌کند و به صورت ۲۴ ساعته و تا مدت یک ماه فعالیت خود را خواهد داشت. رادیو محرم بر روی موج ۹۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ مگاهرتز اف‌ام برای مخاطبان فعال خواهد بود.

به گفته کاویانی، از اهداف رادیو محرم می‌توان به ترویج مقتل‌خوانی و روضه‌خوانی مستند و معتبر اشاره کرد. همچنین مهندسی و ترویج الگوی صحیح عزاداری با توجه به معرفت‌افزایی از دیگر اهداف رادیو محرم است.

مدیر شبکه رادیویی محرم گفت: باتوجه به موج افزایشی کرونا سعی‌مان بر این است که هر خانه یک حسینیه را بر مبنای شیوه‌نامه بهداشتی ترویج دهیم. همچنین، بیش از ۷۰ تا ۷۵ درصد برنامه‌های رادیو محرم، مداحی، روضه‌خوانی و مقتل‌خوانی است که از طیف گسترده مداحان استفاده خواهد شد.

کاویانی گفت: به عزاداری‌ها در نقاط مختلف ایران توجه داریم و آن‌ها پخش می‌کنیم. امسال رادیو محرم به بحث معرفت‌افزایی توجه بیشتری دارد و در ساعات مختلف جدول پخش از کلام سخنان بزرگان استفاده خواهیم کرد. در بخش دیگر برنامه‌ها بحث کارشناسی درباره معارف عاشورایی را داریم. همچنین به احکام ویژه ماه محرم و توجه به پیرغلامان در جدول برنامه‌های رادیو محرم قرار دارد.

مدیر شبکه رادیو معارف به بخش دیگر رادیو اشاره کرد که به سوالات مباحث اعتقادی محرم و عاشورا، مباحث تربیتی، سیاسی و اخلاقی به وسیله کارشناسان پاسخ داده می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رادیو رادیو تهران رادیو رفاه رادیو فرهنگ رادیو فرانسه رادیو محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»