Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@22:40:48 GMT

یک کلمبیایی در لیگ برتر ایران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۵۸۷۹

یک کلمبیایی در لیگ برتر ایران

باشگاه آلومینیوم اراک در آستانه امضای قرارداد با یک بازیکن کلمبیایی است.

به گزارش مشرق، آلومینیوم اراک که ورودی و خروجی‌های پرشماری در نقل و انتقالات تابستانی داشته و چهار خرید لیگ برتری انجام داده، حالا قصد دارد یک بازیکن خارجی به خدمت بگیرد و یک وینگر جدید جذب کند.

باشگاه آلومینیوم که در نقل و انتقالات محمد علی‌نژاد، وینگر خود را از دست داد، طی هفته‌های اخیر به‌طور جدی به دنبال جذب یک جایگزین مناسب بوده و سید مهدی رحمتی پس از اینکه در بازار داخلی بازیکن با کیفیتی برای تقویت تیمش پیدا نکرد، سراغ گزینه‌های خارجی رفت و یک بازیکن را مدنظر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانسل زاپاتا، بازیکن ۲۷ ساله کلمبیایی که طی سه فصل و نیم اخیر تحت قرارداد باشگاه لا اکیداد کلمبیا بوده و در این مدت به‌عنوان بازیکن قرضی برای تیم‌های میلوناریوس کلمبیا، شریف تیراسپول مولداوی و اسلاون بلوپو کرواسی به میدان رفته، مدنظر مهدی رحمتی قرار گرفته و به توافق اولیه با آلومینیوم اراک رسیده است.

این وینگر- مهاجم سرعتی که از سال ۲۰۱۵ فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال را آغاز کرده، پس از ۶ فصل حضور در لیگ‌های کلمبیا، طی فصل ۲۲-۲۰۲۱ برای تیم‌های شریف تیراسپول و اسلاون بلوپو به میدان رفت، اما حالا تجربه جدیدی با پیوستن به آلومینیوم اراک تجربه خواهد کرد.

زاپاتا فصل گذشته را با شریف تیراسپول مولداوی آغاز کرد و پس از انجام سه بازی در لیگ این کشور و سه بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، در همان ابتدای فصل راهی اسلاون بلوپو شد و شرایط خوبی در این تیم تجربه کرد.

این وینگر کلمبیایی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ یک کرواسی، ۲۸ بازی انجام داد که توانست دو گل در این رقابت‌ها به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد و در جام حذفی کرواسی نیز طی حضور در سه مسابقه، یک گل بزند.

آنطور که گفته شده، مهدی رحمتی پس از مشاهده و بررسی دقیق بازیکنان پرشمار خارجی، هانسل زاپاتا را تایید کرده و باشگاه آلومینیوم نیز با این بازیکن وارد مذاکره شده و به توافق اولیه دست یافته است.

بنابر شنیده‌ها هانسل زاپاتا طی روزهای آینده به ایران سفر می‌کند تا در صورت پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و توافق نهایی با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک، قراردادش را نهایی کند و تنها بازیکن کلمبیایی لیگ برتر ایران لقب بگیرد.

سایت ترانسفر مارکت حضور زاپاتا در آلومینیوم را تایید کرده و این بازیکن نیز در چند استوری پیاپی اینستاگرامی به ابراز احساسات و خوشامدگویی تماشاگران اراکی واکنش نشان داده است.

لیگ برتر ایران پیش از این در سه مقطع بازیکن کلمبیایی به خود دیده و تیم‌های مس کرمان در سال ۹۱ (کارلوس سالازار)، ذوب‌آهن در سال ۹۳(ویکتور گوآزا) و صنعت نفت آبادان در سال ۲۰۱۶ (دنی سانتویا) داشته است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت نقل و انتقالات آلومینیوم اراک فوتبال مهدی رحمتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه آلومینیوم آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه

محمد محبی، مهاجم تیم فوتبال روستوف در فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر روسیه جای گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه امروز (پنجشنبه) فهرست نهایی نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل 2023/2024 را معرفی کرد.

برتری خانگی روستوف در غیاب محبی

نامزدهای این جایزه شامل برایان مانسیلا (اورنبورگ)، میرلیند داکو (روبین‌کازان)، ایراکلی کوکوسکری (فاکل)، محمد محبی، دانیل گلوبوف، ماکسیم اوسیپنکو و اگور گولنکوف (روستوف)، سرجان بابیچ، الکساندر ماکسیمنکو و دانیل پروتسف (اسپارتاک)، فدور چالوف، ایوان اوبلیاکوف و ایگور آکینفیف (زسکا)، اوگنی لاتیشونوک (بالتیکا)، کنستانتین تیوکاوین، بیتلو و دیگو لاکسالت (دینامو)، وندل، متئو کاسیر، داگلاس سانتوس، کلودینیو و ویلمار باریوس (زنیت)، ادوارد جان اسپرتسیان، ادوارد ساپرتسیان، ماتیو، آلونسو (کراسنودار)، بنجامین گاره و نیکیتا سالتیکوف از (کریلیا)، ماکسیم گلوشنکوف، نایر تیکنیزیان و ایلیا لانتراتوف (لوکوموتیو) هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود