Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات فوتبال مهاباد شامگاه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی عصر روز جمعه با برگزاری سه دیدار برگزار شد که طی آن ۲ تیم از مهاباد میهمان حریفان خود بودند.

سیاوش شیخ آقایی اضافه کرد: در نخستین دیدار تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد مقابل کارگران میاندوآب توانست حریف خود را با نتیجه یک بر یک در خانه متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین در دیگر دیدار این هفته تیم شاهوی مهاباد و تیم بوکان جوان در بوکان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه به نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند.

شیخ آقایی اظهار کرد: با احتساب این نتایج تیم پرسپولیس با چهار امتیاز در رده دوم و تیم شاهو نیز با یک امتیاز در رده پنجم جدول هفت تیمی لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی در جنوب قرار گرفتند.

رییس هیات فوتبال مهاباد گفت: در هفته سوم روز جمعه ۱۴ مردادماه تیم شاهو میزبان اتحاد محمدیار خواهد بود و در همین هفته تیم پرسپولیس حاجی خوش مهاباد هم استراحت دارد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی در ۲ گروه شمال و جنوب برگزار می‌شود که تیم‌های شاهو و پرسپولیس حاجی خوش در گروه جنوب استان قرار دارند.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های اتحاد محمدیار، شاهو مهاباد، بوکان جوان، منتخب سردشت، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد، یاران پیرانشهر و کارگران میاندوآب در جنوب و تیم‌های میلاد، هدف دیلمان سلماس، فرهنگ سرای ارومیه، گسترش خوی، باران سلماس، نوژین بهار ارومیه و نود نوین ارومیه در گروه شمال با هم رقابت می‌کنند.

برچسب‌ها فوتبال مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مهاباد آذربایجان غربی فوتبال مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی پرسپولیس حاجی خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت‌های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • تساوی بدون گل پرسپولیس و سپاهان
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان