Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به بیش از ۵۸۰ نفر متأثر از سیل و بارندگی در طی یک روز گذشته در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، محمدنوید متقی اظهار کرد: نیروهای امدادی این جمعیت در طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵۸۵ نفر متأثر از سیل و بارندگی امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شدت بارش بارندگی در نواحی مختلف استان از روز گذشته تا کنون افزود: امدادگران و نجاتگران ۱۲ شهرستان بدون هیچ گونه وقفه‌ای در حال امداد رسانی و تخلیه آب منازل هستند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به ۶۱ مورد تخلیه آب از منازل در نقاط سیل زده، خاطرنشان کرد: تا کنون ۹ خودرو گرفتار در سیل رهاسازی و ۱۲۷ خانوار توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات امدادونجات در نقاط مختلف استان ادامه دارد، تصریح کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ نفر نیروی امدادی و ۳۵ نفر پرسنل در قالب ۳۱ تیم در حال امدادرسانی هستند.

متقی افزود: تاکنون اقلام امدادی مورد نیاز از قبیل بسته غذایی، موکت، پتو، چراغ والور، نایلون، نفت توسط جمعیت هلال‌احمر در بین خانوارهای آسیب دیده از سیل توزیع شده است.

شایان ذکر است تعداد ۱۷۰ نفر از عشایر با توجه به شرایط جوی موجود اسکان اضطراری یافتند.

کد خبر 592002

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان هشدار سیل در استان اصفهان خسارات سیل در استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

وی توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی بیان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوار‌ها ادامه خواهد داشت.

محمدی افزود: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت