Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:07:12 GMT

بند خاکی دستجرد در صفاشهر فارس تخریب شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۷۰۱۴

بند خاکی دستجرد در صفاشهر فارس تخریب شد

‍‍‍‍‍‍

خلیل عبداللهی بامداد روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در پی بارش شدید باران بند خاکی دستجرد تخریب شد و این حادثه موحب حرکت سیلاب به سمت صفاشهر شده است.

وی با بیان اینکه اوضاع تحت کنترل است، گفت: در پی شکستن بند دستجرد و احتمال ورود سیلاب به شهر صفاشهر ستاد مدیریت بحران شهرستان خرم‌بید در حال تخلیه منازل فرسوده و در مسیر سیلاب ناحیه ۲ این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود هادی‌پور سرپرست فرمانداری شهرستان خرم بید نیز با اشاره به شدت گرفتن بارش‌ها در این شهرستان توصیه کرد: با توجه به حجم بالای بارندگی و سیلابی شدن بالادست رودخانه ها از هر گونه تجمع جهت تماشا و پارک خودرو و حضور در کنار رودخانه های پایین دست در مسیر مرکز شهر و همچنین در مسیر رودخانه شهید آباد و مسیل ها و بستر آن جدا خودداری فرمایید.

وی افزود: کشاورزان و دامداران لازم است ضمن جابجایی سریع ماشین آلات و دام خود از این مناطق فاصله گرفته و در مکان امن اسکان یابند.

صفاشهر در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها مدیریت بحران شیراز استانداری فارس صفاشهر سیل فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت بحران شیراز استانداری فارس مدیریت بحران شیراز استانداری فارس صفاشهر سیل فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس

معاونت اجتماعی استان فارس از غرق شدگی ۵ نفر از شهروندان در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کرامت‌الله برومندی؛ فرمانده انتظامی فراشبند گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی 2 پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد 2 پسر 18 و 25 ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب، غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

 غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت هم بیان کرد: عصر روز شنبه 15 اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرشید زینلی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 3 پسر که یکی 8 و دو نفر 11 ساله بوده‌اند، در کنار کانال مشغول بازی بوده‌اند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط و منجر به فوت آنان می‌شود.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان توسط عوامل امدادی از آب خارج شد، با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/424

 

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد