Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات فوتبال با بیان اینکه با توجه به اتفاقات رخ داده، انتخابات فوتبال در حال مهندسی شدن است، گفت: نمی دانم چرا برخی برای حضور در فدراسیونی که فقط گرفتاری دارد، دست و پا می زنند.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد آخوندی نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال درباره احراز نشدن شرایطش برای حضور در انتخابات فوتبال از سوی کمیته بدوی گفت: در نامه کمیته بدوی به من اشاره شده که پرونده شما به دلیل اینکه ۵ امضای تائید اعضای مجمع در ساعت مشخص شده ثبت نشده، اصلا بررسی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این نیستیم که تحت هر شرایطی حضور داشته باشیم، هر چند برخی به هر طریقی می‌خواهند حضور داشته باشند و این باید بررسی شود که چه اتفاقی قرار است در فدراسیون فوتبال بیفتد، آن هم فدراسیونی  که فقط زحمت و تلاش و گرفتاری دارد و طبیعتا برای حضور در چنین مجموعه‌ای نباید زیاد دست و پا زد.

آخوندی در ادامه درباره اینکه دلایل ثبت‌نامش اظهار داشت: اگر لطف برخی از اعضای مجمع و دوستان دیگر در ورزش نبود، ثبت‌نام نمی‌کردم. الان اما بحثم این است که متاسفانه در این انتخابات نباید به گونه‌ای عمل شود که اذهان جامعه فوتبال به سمتی برود که قرار است انتخابات مهندسی شود و این اصلا خوب نیست و گرنه هر دوره انتخابات برگزار می‌شود و افرادی نامزد می‌شوند و یک نفر هم رای می‌آورد.

آخوندی با بیان اینکه باید مسائل اخلاقی را در انتخابات رعایت کنیم، تصریح کرد: با توجه به اساسنامه و آئین‌نامه فدراسیون فوتبال، شرایط و وظایف همه معلوم است، اینکه بیاییم و افراد دیگر را تخریب کنیم، این خوب نیست، اینکه خبر رد صلاحیت سه نفر از داخل فدراسیون به بیرون درز کند، غیراخلاقی و مدیریت شده و مهندسی شده است.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال با توجه به این شرایط چقدر فکر می‌کند انتخابات ۸ شهریور رقابتی باشد، گفت: با این وضعیت که جلو می‌رویم، اصلا رقابتی نخواهد بود و انتخاباتی برگزار می‌شود و یک نفر رئیس می شود و همه باید به او کمک کنند.

آخوندی افزود: مگر اینکه کمیته استیناف بر اساس قوانین بررسی کند و اعلام کند که سوابق یک نفر مهم‌تر از ۵ امضای تائید اعضای مجمع است که دو دقیقه به ساعت ۴ که پایان مهلت ثبت نام بود ثبت شده باشد یا ساعت ۴ و ۷دقیقه، این به نظر من خیلی مهم نیست و در آخر هم مجمع هم برای تعیین رئیس تصمیم می‌گیرد.

وی تاکید کرد: نفراتی که رد صلاحیت شده‌اند مدیران ارزشمندی هستند و کمیته بدوی که صلاحیت خودش زیر سوال است، نمی تواند این عزیزان را رد صلاحیت کند.

 نامزد انتخابات فوتبال در پایان درباره پیش بینی اش از انتخابات ۸ شهریور گفت: فکر می کنم مهندسی می‌شود و دو نفر در روز آخر در انتخابات شرکت کنند که امیدوارم اشتباه کرده باشم!

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمد آخوندی ، فدراسیون فوتبال ایران ، مجمع انتخاباتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد آخوندی فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی انتخابات فوتبال فدراسیون فوتبال نامزد انتخابات برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • تاثیر جنگ غزه در انتخابات انگلیس
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی