Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان کرج در اطلاعیه ای از شهروندان و گردشگران خواست تا توصیه های هشدارهای وقوع سیل راجدی بگیرند و تا روز دوشنبه به حواشی رودخانه ها و ارتفاعات البرز سفر نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز،غفور قاسم پور اظهار کرد: بدنبال تغییرات اقلیمی و وقوع گسترده سیل در نقاط مختلف کشور از روز گذشته در محور گردشگری کرج-  چالوس نیز طغیان رودخانه ها و ایجاد سیلاب های آغاز شده است، بر این اساس ضمن هشدار جدی به مردم، تاکید می شود که تا روز دوشنبه از سفرهای برون شهری به ارتفاعات به ویژه در محور کرج چالوس خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احتمال وقوع سیلاب وجود دارد و شهروندان و گردشگران نیز از حضور  در ارتفاعات شمالی عظیمیه و سفر به خارج از شهر در جاده های کرج -  چالوس، برغان و آتشگاه پرهیز کنند.

قاسم پور همچنین هشدار داد: اطراق گردشگران در حاشیه رودخانه خروشان کرج و محور کرج -  چالوس خسارات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت، لذا مردم عزیز توصیه ها را جدی بگیرند و سفرهای غیر ضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز سیلاب کرج بارندگی طغیان رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان از احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

دیگر خبرها

  • تصمیم جدید پلیس برای جاده چالوس
  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود
  • نجات گردشگران مفقودی ارتفاعات نیشابور
  • پس از ساعت‌ها جست‌وجو گردشگران مفقوده شده خانم در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند