Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرگان با تاکید بر تبیین دستاوردهای یک‌ ساله دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره، گفت: دولت سیزدهم در یک سال اخیر کارهای اساسی، بزرگ و زیربنایی را در استان گلستان انجام داده که باید برای مردم تبیین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عیسی پایین‌محلی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت اظهار داشت: با فشار استکبار و معاندان و تحریم‌‌های ظالمانه در هیچ دوره‌ای، کشور به اندازه شرایط کنونی با مشکل مواجه نبوده و نیست، با این حال دولت سیزدهم همه همت و تلاش خود را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته و لازم است برای تحقق این هدف بزرگ، همه مسئولان و مدیران در سطوح مختلف بیش از گذشته پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان با بیان اینکه در یک‌ سال فعالیت دولت سیزدهم کارهای اساسی، بزرگ و زیربنایی انجام شده است، گفت: لازم است با توجه به در پیش بودن هفته دولت، دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف برای جامعه تبیین شود.

وی بر مستندسازی فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته دولت تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای برای انعکاس این دستاوردها و اقدامات بهره‌گیری کرد. همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای یک ساله دولت در شهرستان گرگان و حضور و سخنرانی مدیران پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز در دستور کار قرار داشته باشد.

معاون رئیس جمهور: دولت به تعداتش در واگذاری مسکن به خانواده‌های چهار قلو عمل کردتوئیت مدیر دولت رئیسی/ روزگاری آب خوردن مردم را هم به تحریم گره می‌زدندوزیر کشور در گفت‌وگو با تسنیم: دولت خسارت‌های سیل ‌به بافت تاریخی یزد را جبران می‌کند/ جمع‌بندی کاملی از تلفات سیل نداریم

وی به موضوع ارزیابی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اشاره و بیان کرد: شاخص‌های 11گانه در این زمینه پیش‌بینی شده و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری نسبت به جمع‌بندی عملکرد دستگاه‌ها اقدام خواهد کرد.

پایین‌محلی این نکته را هم متذکر شد که با توجه به همزمانی هفته دولت با ماه محرم، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات به گونه‌ای باشد که حرمت این ماه و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) حفظ شود.

وی به برنامه رشد اقتصادی 8 درصدی اشاره کرد و گفت: لازم است فرآیندهای شهرستانی برای برخورداری از منابع و تحقق این برنامه، تعیین شود. در همین راستا باید پروژه‌های فعال، طرح‌های نیمه فعال یا نیمه‌تمام و پروژه‌های راکد و تعطیل شناسایی شود تا بتوانیم پس از اولویت‌بندی، زمینه تکمیل یا فعال‌سازی مجدد آنها را فراهم کنیم و هیچ پروژه‌ای تا قبل از آغاز هفته دولت آغاز نشود. همچنین سعی بر این باشد تا مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها به‌صورت مطلوب، شایسته و وزین برگزار شود و از مجموعه اقدامات انجام‌ شده یک‌ ساله پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی کلیپ تهیه و مستندسازی شود.

فرماندار گرگان همچنین بر ضرورت توجه به روستاها تأکید کرد و افزود: در توزیع اعتبارات و تسهیلات اشتغال‌زایی لازم است توجه ویژه‌ای به روستاها شود چرا که این کار هم سبب ماندگاری جمعیت در این مناطق و هم سبب بهبود شرایط اقتصادی روستاییان خواهد شد.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس فرماندار گرگان دستاوردهای یک دولت سیزدهم هفته دولت ساله دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار