Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان نیم فصل گذشته از فنرباغچه ترکیه به صورت قرضی راهی هال سیتی انگلیس شد.

صیادمنش بعد از 6 ماه حضور در تیم انگلیسی ها علی رغم حضور کم در ترکیب به دلیل مصدومیت ولی توانایی هایش را نشان داد و مدیران باشگاه هال سیتی را مجاب کرد تا او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هال سیتی برای جذب صیادمنش مبلغ 4 میلیون یورو به فنرباغچه ترکیه پرداخت و با این بازیکن با استعداد و جوان ایرانی به شکل دائمی جذب کرد.

سایت «هال سیتی نیوز» در جدیدترین خبر در این زمینه فاش کرد اللهیار صیادمنش ستاره ایرانی پیشنهاد مالی نجومی قبل از امضای قرارداد دائمی با هال سیتی داشت ولی ماندن در هال سیتی به دریافت پول بیشتر ترجیح داد.

مهاجم ملی پوش کشورمان ترجیح داد تا در چمپیون شیپ لیگ دسته اول انگلیس بازی کند و این پیشنهاد مالی نجومی را رد کرد.

منبع: فارس لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر اللهیار صیادمنش اخبار ورزشی اخبار مرتبط تمجید توییتر لیگ قهرمانان از گل دیدنی طارمی + فیلم ۱۴۰۱/۵/۸ پلیس فتا به متقاضیان خرید بلیت جام جهانی هشدار داد ۱۴۰۱/۵/۸ بازخوانی صحبت های تاج پس از فسخ قرارداد ویلموتس + فیلم ۱۴۰۱/۵/۷ وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست ۱۴۰۱/۵/۷ افشاریان: VAR به لیگ بیست و دوم نخواهد رسید ۱۴۰۱/۵/۷ استقلال چگونه قهرمان آسیا شد؟ + عکس ۱۴۰۱/۵/۷ آخرین ویدیو ها تذکر به مازیار لرستانی درباره نحوه برخورد با بازیگران زن! ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۰۹:۴۷ بارش باران در تهران + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۲۳:۲۳ تصاویر هوایی از آبگرفتگی شهر یزد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۲۳:۲۰ بازخوانی صحبت های تاج پس از فسخ قرارداد ویلموتس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۲۳:۱۵ در دو روز اخیر سیل ۵۳ قربانی گرفته و ۱۶ مفقودی داریم ۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۲۳:۰۹ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۰:۱۵ چرا مهاجم تیم ملی پیشنهاد نجومی را رد کرد؟ + عکس ۱۰:۰۷ ارایه خدمات پس از فروش به لوازم خانگی اجباری می شود ۱۰:۰۴ آپارتمان های ۷۰ متری غرب تهران چند؟ ۱۰:۰۱ تمجید توییتر لیگ قهرمانان از گل دیدنی طارمی + فیلم ۰۹:۳۹ برای «آبله میمونی» آماده باشیم، اما نگرانی ایجاد نکنیم ۰۹:۳۵ ترانزیت خارجی از ۵ میلیون تن عبور کرد ۰۹:۳۱ صعود قیمت نفت در بازارهای جهانی ۰۹:۳۰ قیمت بیت کوین همچنان در کانال ۲۳ هزار دلاری ۰۹:۲۶ قیمت طلا باز هم بالا رفت ۰۹:۱۶ بارش های سیل آسا در ۲۲ استان ۰۹:۰۱ نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با مسئولین شهرستان چادگان ۰۸:۵۸ بازار گرم آیفون به رغم تورم جهانی ۰۸:۴۳ به این ۸ استان سفر نکنید ۰۸:۳۷ محور کرج چالوس مسدود است ۰۸:۲۷ نکات کلیدی در خرید گوشی دست دوم ۰۷:۳۰ ۶ شب اقامت در آنتالیا چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۱:۴۵ آثار باورنکردنی گریه برای امام حسین (ع) ۰۰:۵۵ عکس پروفایل محرم ۰۰:۵۴ فال ابجد روزانه امروز شنبه ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۵۱ نماز حاجت معجزه گر امام رضا (ع) ۰۰:۴۶ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۳ نحوه رنگ کردن ریشه مو ۰۰:۳۹ فال حافظ امروز شنبه ۸ مرداد / سیل این اشک روان صبر و دل حافظ برد ۰۰:۲۱ ۴ کاری که مردان با شخصیت هرگز انجام نمی دهند ۰۰:۱۷ فال روزانه شخصی ۸ مرداد ۲۳:۵۸ معماری فوق‌العاده شهرکی در کپنهاگ دانمارک + عکس ۲۳:۵۴ پیش‌بینی زلزله از ۲ روز قبل با نگاه به آسمان! ۲۳:۳۹ آب شرب زلال ذخیره کنید ۲۳:۳۵ مشاور رییس جمهور و رییس موسسه عالی آموزش و مدیریت درگذشت ۲۳:۳۱ دورترین کهکشان شناخته شده جهان رصد شد ۲۳:۲۳ بارش باران در تهران + فیلم ۲۳:۱۵ بازخوانی صحبت های تاج پس از فسخ قرارداد ویلموتس + فیلم ۲۳:۰۳ از شنبه روغن با تخفیف ۲۰ درصدی به مردم عرضه می شود ۲۲:۵۹ خسارات کشاورزان مناطق سیل زده جبران می شود ۲۲:۴۴ تفاهمات تهران- پکن برای توسعه همکاری های راهبردی اقتصادی ۲۲:۲۹ خداحافظی رامبد جوان از خندوانه + عکس ۲۲:۰۸ سعدآباد تعطیل شد ۲۱:۵۵ وریا غفوری به فولاد خوزستان پیوست ۲۱:۲۴ افشاریان: VAR به لیگ بیست و دوم نخواهد رسید ۲۱:۰۹ بارش در دامنه های البرز و زاگرس تداوم دارد ۲۱:۰۵ استقلال چگونه قهرمان آسیا شد؟ + عکس ۲۰:۴۹ پیش بینی بورس فردا؛ اصلاح شاخص کل این هفته پایان می یابد؟ ۲۰:۰۵ احتمال بارش شدید باران در تهران ۱۹:۵۷ سانسور عجیب عادل فردوسی پور در تلویزیون! ۱۹:۵۳ آخرین وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در کشور ۱۹:۴۷ خرید خط رند چقدر آب می خورد؟ ۱۹:۳۶ هراز بازگشایی شد ۱۹:۲۲ افزایش شهرهای با وضعیت قرمر به ۱۲۰ شهر ۱۹:۰۸ صفر تا صد دریافت وام با سهام عدالت ۱۹:۰۳ رجز خوانی دوباره سجاد غریبی + فیلم اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش اخبار ورزشی فیلم ۱۴۰۱ هال سیتی ۱۴۰۱ ۵ ۷ ۸ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورا در واکنش به گزارش بازدید امانی از محله جوادیه گفت: سد معبر به یک فرهنگ تبدیل شده است. اگر مردم از این افراد خرید نکنند چنین شرایطی پیش نمی آید اما این موضوع به یک فرهنگ اشتباه تبدیل شده و عادی شده است.

او با بیان اینکه تمام مسائل تخصصی و دغدغه ما وسایل حمل و نقل عمومی است افزود: کسی که در شورا مسئله شخصی با دیگری ندارد و همه دغدغه رفع مشکلات حمل و نقل عمومی هستند.

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: می‌توان استفاده از دوچرخه در روزهای سه شنبه را دوباره رواج داد و به جای اینکه دوچرخه‌ها زیر باد و باران از بین برود، بهتر است در صورت استفاده مردم از بین برود.

او ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته این موضوع را مطرح کرد که اگر زمینی در اختیار آنها قرار بگیرد با توان خود و یا خیرین مدرسه ساز نسبت به ساخت مدارس و نوسازی آن اقدام خواهند کرد.

در ادامه نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران امروز در جلسه علنی شورا به شهرداری تهران پیشنهاد کرد به منظور احیا و گسترش فرهنگ دوچرخه سواری، ۱۰ هزار دوچرخه به صورت رایگان در اختیار دبیرستان‌های پسرانه کم برخوردار پایتخت قرار دهد.

سیدمحمد آقامیری با بیان اینکه در دوره‌های گذشته بیش از ۳۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر تهران ساخته شده که حدود ۸۰ کیلومتر آن در سطح پارک ها و بوستان ها است، گفت: متأسفانه این مسیرها بلا استفاده اند و ۳۰۰ دوچرخه سوار روی این ۳۰۰ کیلومتر مسیر نداریم!

او افزود: به شهردار تهران پیشنهاد کردم چون این وسیله حمل و نقل توسط مردم ما انتخاب نشده است و با ورود موتورهای برقی هم فکر نمی‌کنم دیگر جایی برای دوچرخه در بعد حمل و نقل پیدا شود، این بودجه‌ای که ما برای نگهداری مسیر دوچرخه در معاونت حمل و نقل دیده ایم به صورت عمده دوچرخه خریداری شود و به صورت رایگان به دبیرستان ها اهدا شود. با این رقم چیزی در حدود ۱۰ هزار دستگاه دوچرخه می توان خریداری کرد.

آقامیری با تأکید بر اینکه این بودجه سالانه صرفا هزینه خرید رنگ و ... می شود تاکید کرد: شهرداری ۱۰۰ دبیرستان کم برخوردار سطح شهر را شناسایی کند و به آنها دوچرخه رایگان اهدا کند. با این اقدام نوجوانان ما مسیر مدرسه تا منزل را با دوچرخه طی کنند. در اوقات فراغت هم می توانند خرید منزل و رفت و آمدهای خود را داشته باشند. آن وقت است که می توانیم با خیال راحت بگوییم ۱۰ هزار نوجوان از این مسیرها استفاده می کنند.

کد خبر 848391 منبع: ایسنا برچسب‌ها فرهنگ شوراى شهر تهران دوچرخه سواری

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی