Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری لیگ مناظره و سخنرانی با حضور دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویان مطالبه گر و انقلابی، عامل تحرک و پویایی دستگاه‌های اجرایی خواهند بود.

سعید یوسفی شنبه ۸ مرداد در مراسم افتتاحیه این برنامه اظهار کرد: امروز پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی در گرو تحرک و تحول در دستگاه‌های اجرایی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی استان فارس پس از چندسال تعطیلی به دلیل شرایط کرونا و به همت قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه بسسج دانشجویی استان مجددا از سرگرفته شده است اضافه کرد: این برنامه بزرگ، محلی برای تربیت دانشجویان مطالبه گر و سخنوران انقلاب اسلامی بوده که صدای مطالبات به حق دانشجویان را به گوش مسئولان خواهند رساند.

یوسفی با اشاره به اهداف قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه گفت: قرارگاه رسانه‌ای شهیددیالمه بسیج دانشجویی استان فارس یک قرارگاه تخصصی مطالبه گری رسانه‌ای است که با هدف مطالبه گری و پر کردن خلاءهای رسانه‌ای در مطالبه گری تاسیس شده و بال جریان سازی رسانه‌ای بسیج دانشجویی است. 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی در دانشگاه‌های این استان توسط بسیج دانشجویی خبر داد و عنوان کرد: دوره فعلی نخستین  دوره بعد از بهبود نسبی و پایداری شرایط کرونا بوده و دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی با هدف تربیت راویان مطالبات مردم و جهادگران تبیین در دانشگاه‌های این استان به زودی و با شرکت بیشتر دانشجویان و رونق هر چه بیشتر برگزار می‌شود. 

یوسفی گفت: برگزیدگان این لیگ ضمن معرفی به دوره‌های کشوری در کارگروه‌های تخصصی مطالبه گری فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ناحیه بسیج دانشجویی فارس دانشجوی مطالبه گر بسیج دانشجویی مطالبه گری رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • ۱۰ پیام یک خیزش
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین