Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا کاظم فلاحی دوست روز شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اخطارها و پیش بینی های هواشناسی کشور از روز قبل از شروع بارش های سامانه موسمی مانسون در مناطق عشایری و روستایی و محل عبور سیلاب ها و آبراهه ها به صورت میدانی حضور یافت و ساکنان و مسافرین را با اعلام خطرات و ارایه توصیه های ایمنی آگاه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از شروع بارندگی ها بنا بر مراجعات و تماس‌های برقرار شده با سر شماره ندای امداد (۱۱۲) و همچنین اعلام نقاط حادثه دیده از سوی مدیریت بحران استان و خانه‌های هلال مستقر در شهرستان‌ها و روستاها، تیم های ارزیاب به منطقه اعزام و پس از بررسی های اولیه تیم های امداد و نجات و پشتیبانی به محل های حادثه‌دیده مراجعه و با توزیع اقلام امدادی و تخلیه آب گرفتگی به مردم امداد رسانی کردند.

فلاحی دوست تصریح کرد: در این مدت تعداد ۵۲ نیروی امدادی در قالب ۱۶ تیم عملیاتی با استفاده از ۱۴ دستگاه خودروی کمک دار و امدادی موفق به توزیع ۱۶۷ تخته پتو ۱۵۲ تخته موکت بیش از ۲ هزار کیلوگرم نایلون و ۵۲۴ بسته امدادی ۷۲ ساعته بین ۵۱۸ خانوار آسیب دیده توزیع کردند.

وی اضافه کرد: در این مدت یکهزارو ۴۰۰  عشایر که سرپناه خود را از دست داده بودند نیز در مکانهای امن ( پایگاه های امداد نجات و مهمانسرای اداری جمعیت شعب)  اسکان داده شدند.

فلاحی دوست از مردم مناطق روستایی و عشایری دعوت نمود تا با استقرار در مناطق امن و دور از مسیر عبور آب راهه ها و سیلاب ها( دره ها و حواشی رودخانه ها) و جدی گرفتن هشدارها و اخطارهای صادره از مدیریت بحران، هواشناسی و دستگاه‌های خدمات‌رسان را در امدادرسانی هرچه بهتر و سریعتر به هم استانی های عزیز کمک کنند.

برچسب‌ها بارندگی کهگیلویه و بویراحمد گزارش ملی سیلاب ها سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی کهگیلویه و بویراحمد گزارش ملی سیلاب ها بارندگی کهگیلویه و بویراحمد گزارش ملی سیلاب ها سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند