Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که زمان مناسبی برای ایجاد تغییرات در تیم ملی ایران نیست گفت: همه باید به این تیم کمک کنند تا در جام جهانی نتایج آبرومندی کسب کند

سعید مراغه جیان در خصوص شرایط تیم ملی ایران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سعید مراغه چیان با اشاره به اتفاقاتی که برای تیم ملی ایران رقم خورد و منجر به رفت و برگشت سرمربی این تیم شد به مهر گفت:

اسکوچیچ در یک اقدام عجیب برکنار شد و بعد از اینکه مسئولان فوتبال نتوانستند با چند گزینه داخلی به توافق برسند دوباره هدایت تیم ملی را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگشتی که به اعتبار اسکوچیچ لطمه زد و تا حدودی شأن و منزلت این مربی را پایین آورد اما به هر صورت او سرمربی تیم ملی شده است و باید ببینیم در جام جهانی چه خواهد کرد.

وی افزود:

اسکوچیچ مخالفان زیادی دارد، خیلی‌ها معتقدند او نمی‌تواند در جام جهانی موفق باشد اما با تمام این تفاسیر شرایط به گونه‌ای است که باید از او حمایت کرد.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که چه راهکاری وجود دارد که اسکوچیچ بتواند در جام جهانی موفق باشد گفت:

با توجه به اتفاقات پیش آمده نیاز است که پیشکسوتان از این سرمربی حمایت کنند و یکی از پیشکسوتان صاحب نام که مورد قبول همه بازیکنان است به کادر فنی اضافه شده تا اسکوچیچ تنها نباشد با وضعیتی که بوجود آمده این یک نیاز اصلی برای تیم است زیرا باید بپذیریم اسکوچیچ مدیریت قوی ندارد و ضعف‌هایی داشته که باعث شده برخی بازیکنان او را مورد انتقاد قرار داده و علیه او موضع بگیرند.

مراغه چیان در مورد تغییر مخالفان اسکوچیچ در تیم ملی و کنار گذاشتن آنها افزود:

با توجه به زمانی که برای برپایی اردوها تا جام جهانی باقی مانده این تغییرات به سود تیم ملی نخواهد بود. بودن یک مربی ایرانی صاحب نام و قابل احترام می‌تواند این اختلافات را از بین ببرد ضمن اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال هم باید در این موضوع ورود کنند و وظایف هر کس را به طور کامل توضیح دهند. بازیکن باید از فرامین سرمربی اطاعت کند و سرمربی هم باید شرایطی را بوجود بیاورد که در تیم وحدت و همدلی وجود داشته باشد.

وی در مورد اختلاف و دو دستگی بین بازیکنان بوجود آمده و راهکار این مشکل گفت:

در این که در تیم ملی دو دستگی وجود دارد شکی نیست. این اختلاف از آنجا شروع شد که برخی اسکوچیچ را از لحاظ فنی و مدیریت مورد تأیید قرار ندادند و برخی دیگر دست برعکس عمل کردند. زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمانده و این اختلافات اگر به پایان نرسد تیم ملی به ۸۰ میلیون علاقه مند به فوتبال ایران متضرر خواهند شد.

این بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ادامه داد:

از بازیکنانی که در اروپا بازی می‌کنند و حرفه‌ای زندگی می‌کنند این رفتار قابل پذیرش نیست. جام جهانی ویترین فوتبال هر کشوری است و همه باید دست به دست هم داده تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. شاید اگر لازم هم شد باید چند نفر کنار گذاشته شوند هر چند که تغییرات در این زمان خوب نیست اما برای موفقیت تیم ملی باید بهترین راه را انجام داد.

کارشناس فوتبال در پایان و در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه چه کسی شایسته ریاست فدراسیون فوتبال است خاطرنشان کرد:

آزموده را آزمودن خطاست. متأسفانه بعضی‌ که در مدیریت قبل ضعیف بودند باز هم ثبت نام کرده تا بتوانند یک بار دیگر کرسی ریاست را به عهده بگیرند. به نظر من باید فردی تصدی فدراسیون فوتبال را به عهده بگیرد که هم مدیریت بداند هم با فوتبال آشنا باشد و هم بتواند نقش مؤثری در موفقیت تیم ملی در جام جهانی و در جام ملت‌های آسیا داشته باشد.

اخبار داغ 

رسمی؛ قرارداد آیاندا پاتوسی با فولاد تمدید شد سردار آزمون در ایران یک قهرمان ملی است / گزارش نشریه بیلد چلسی بهترین در فوتوشاپ؛ بارسلونا بهترین در عمل / کاریکاتور ژول کونده در تست پزشکی بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند

اسطوره منچستریونایتد و فوتبال دانمارک از دو سرمربی نام‌دار آلمانی حمایت کرد.

طرفداری | پیتر اشمایکل از توماس توخل تمام‌‍قد حمایت کرد.

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی سرمربی هلندی در نظر گرفته شده‌است. 

توماس توخل از همین حالا از حمایت همه‌جانبه یکی از اسطوره‌های منچستریونایتد برخوردار است. پیتر اشمایکل در گفتگو با Bein Sports، از عملکرد توخل در بایرن دفاع کرد و معتقد است این سرمربی آلمانی اقتدار لازم برای موفقیت در منچستریونایتد را دارد، حتی او را با یورگن کلوپ مقایسه کرد. اشمایکل در این‌خصوص گفت:

دانش توخل از فوتبال فوق‌العاده‌است

من او را دوست دارم. توماس توخل را دوست دارم. چندین بار افتخار صحبت با او را داشته ام. دانش توخل از فوتبال خارق العاده است. فکر می کنم او کمی بدشانسی آورده که در دو باشگاه بزرگ فوتبال، در زمان اشتباهی از تاریخ آنها حضور پیدا کرده است؛ زمانی که همه چیز در تمام سطوح به خوبی کار نمی کرد. اینطور نیست که او مثلاً در چلسی عملکرد خوبی نداشته باشد. او لیگ قهرمانان را برد، نه؟ من توخل را دوست دارم. او اقتدار خاصی از خود نشان می دهد. می‌دانید، هرگز نباید افراد را مقایسه کرد، اما او همان چیزی را دارد که کلوپ دارد.

 توخل و کلوپ برای یونایتد مناسب هستند

اگر منچستریونایتد به دنبال سرمربی است، توخل قطعا باید یکی از گزینه ها باشد. او پیشینه‌ای عالی دارد. همانطور که گفتم، توخل اقتدار دارد، او ثابت کرده که می تواند برنده شود. او یک سرمربی بزرگ است، نه؟ کلوپ هم همینطور. کلوپ هم می تواند گزینه‌ای عالی برای برای منچستریونایتد باشد. من نمی گویم او باید سرمربی شود، فقط می گویم اگر منچستر به دنبال سرمربی است، او باید در دسته مربیانی قرار بگیرد که یونایتد باید به سراغشان برود. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی