Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سروری، مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر کیلان در گفت‌وگو با فارس در دماوند اظهار کرد: حوالی ساعت ۱:۰۵ دقیقه نیمه شب ۸ مرداد طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی کیلان، گرفتار شدن ۳ خانواده در قالب ۷ خانم و آقا که یکی از خانم ها باردار بود و هم چنین دو کودک ۳ ساله در سیل‌زدگی واقع در منتهی الیه جاده دکل محله کوهان شهر کیلان اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با عنایت به حساسیت موضوع و در خطر بودن جان ایشان و همچنین بر اساس اظهارات خود حادثه‌دیدگان مبنی بر پاسخ منفی جمعیت هلال احمر، الزاما شیفت اول ایستگاه و مسئول ایستگاه با توجه به شرایط بسیار بد جوی و با ریسک تمام به محل حادثه‌دیدگان اعزام شدند.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهر کیلان ادامه داد: جای بسی خرسندی است که همگی ۹ نفر صحیح و سالم پس از چهار ساعت امدادرسانی موقتا به ایستگاه آتش‌نشانی کیلان در راستای اسکان منتقل شدند.

سروری تأکید کرد: از کلیه همشهریان و مسافران عزیز تقاضا داریم با توجه به شرایط بد جوی و هشدارهای مکرر سازمان‌های مربوطه این روزها را برای گردش و تفریح از برنامه زندگی خود حذف و این هشدارها رو جدی تلقی نمایند.

منبع: الف

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق