Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما چقدر به سلامت قلب دومتان اهمیت می دهید؟ تابه حال به این نکته دقت کرده اید که کفش های مختلف می توانند تأثیر متفاوتی در میزان خستگی شما در پایان روز داشته باشند؟ برای فعالیت روزانه کفش ورزشی مردانه مناسب تر است یا کفش رسمی؟

 ما در این مقاله به بررسی ویژگی های یک کفش مردانه مناسب موقعیت های مختلف، به خصوص کفش مناسب ورزش و انواع آن (کفش اسکیچرز مردانه، کفش رانینگ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) می پردازیم؛ همراه ما باشید.

(https://dayanshop.com/Products?category=55)

جایگاه کفش ورزشی در میان انواع کفش مردانه
انواع "کفش مردانه" متناسب با موقعیتی که قرار است از آن استفاده شود، تفاوت خواهند کرد؛ برای موقعیت های رسمی کفش های کالج یا کفش بنددار و ساده مردانه انتخاب مناسبی هستند، برای موقعیت های غیررسمی نیز انواع کفش اسپرت و "کفش ورزشی مردانه" مناسب خواهند بود.

کفش های ورزشی انواع مختلفی دارند. از کفش های تخصصی هر ورزش شروع می شود تا کفش های مناسب پیاده روی و ورزش های سبک و در آخر هم به کفش هایی که قابلیت استفاده روزانه دارند ختم می شود. اما برای اینکه بدانید کدام یک از انواع کفش ورزشی مناسب نیاز شما هستند، به 5 نکته ای که در ادامه به آنها اشاره می کنیم توجه کنید.

پنج نکته ای که برای خرید کفش ورزشی باید به آن توجه کنید

فرقی ندارد که ورزشکار حرفه ای باشید یا نه، در هر دو صورت داشتن کفش ورزشی مردانه مناسب است که میتواند شما را به هدف خود از ورزش کردن برساند، یعنی حفظ سلامت روان و جسم. حال سوالی که پیش می آید این است کفش ورزشی مناسب باید چه ویژگی ای داشته باشد؟

کفش مناسب ارگونومی پا

کفش مناسب کفشی است که نه خیلی نرم باشد و نه خیلی سفت، نه پاشنه بلندی داشته باشد و نه تخت و صاف باشد، و در نهایت نه خیلی راحت از پا در بیاید و نه به زحمت و سختی بتوان آن را از پا در آورد؛ پس کفش مردانه مناسب باید چه ویژگی ای داشته باشد؟ کفشی مناسب است که با ارگونومی پا همخوانی داشته باشد؛ یعنی اگر کف پای شما میخچه دارد یا صاف است و یا هر مشکل دیگری که دارد، کفش مناسب شما با کفش کسی که چنین مسئله ای را ندارد، قطعاً باید متفاوت باشد وگرنه با هر پوشیدن آن، از هر کفشی بیزار خواهید شد، چراکه دائماً پای شما را آزار می دهد.

برای چه ورزشی به دنبال کفش هستید؟

اگر ورزش حرفه ای کار می کنید و به دنبال کفشی مناسب برای آن ورزش می گردید، باید بدانید که وجود چه ویژگی هایی در آن کفش، آن را به گزینه ای مناسب تبدیل می کند. مثلاً برای ورزش کشتی، داشتن کفی صاف و انعطاف پذیر و ساق بلند از جمله ویژگی های کفش مطلوب برای این ورزش است. حتی اگر ورزش حرفه ای نمی کنید و برای پیاده روی ساده به دنبال خرید کفش هستید، باید توجه به راحتی و پاشنه استاندارد کفش دقت کنید. انواع رانینگ های مختلف مثل کفش اسکیچرز مردانه انتخابی مناسب برای پیاده روی هستند.

 

کیفیت یا ظاهرکفش ورزشی مردانه؟ یا هر دو؟

ظاهر کفش چقدر برایتان اهمیت دارد؟ و از طرف دیگر چقدر حاضرید برای خرید کفش مردانه هزینه کنید؟ معمولاً کفشی که هم کیفیت بالا دارد و هم ظاهری زیبا، قیمت ش هم بالاست. در عوض، کفش هایی وجود دارند که همان ظاهر زیبا را دارند اما کیفیتشان چندان مطلوب نیست، ولی قیمت کمتری دارند. ظاهراً در این مثلث ارزش گذاری کفش، قیمت است که حرف آخر را می زند.

جنس رویه و زیره کفش چیست؟

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید کفش ورزشی مردانه یا به طور کل کفش مردانه به آن باید توجه کنید این است که برای ساخت این کفش چه موادی به کار رفته است؟ این سوال زمانی اهمیت پیدا می کند که خواسته باشید طولانی مدت کفش را به پا داشته باشید، آنجاست که قابلیت گردش هوا و رویه ضد تعریق اهمیت پیدا می کند یا داشتن کفی سبک و انعطاف پذیر تبدیل به بزرگترین حسن کفش ورزشی خواهد شد.

کفش بدون بند یا بند دار، مسئله این است!

مسئله ای به ظاهر ساده اما چالش انگیز بند داشتن یا بدون بند بودن کفش است که گاهی اوقات انتخاب را برای ما دشوار می سازد. مزیت کفش های بدون بند راحتی در پوشیدن و درآوردن آنهاست اما گشاد شدن به مرورزمان و فیت پا نبودن مشکلی آنهاست. در مقابل، مزیت کفش های بنددار، علی رغم دشواری در پوشیدن و در آوردن آنها، امکان تنظیم تنگی و گشادی آن در پا است.

برندهای کفش ورزشی مردانه کدام اند؟

کفش ورزشی یکی از پرکاربردترین انواع کفش است و اگر اولین آن در این فهرست نباشد، یقیناً دومی است. به دلیل این استقبال بالا انواع برندهای داخلی و خارجی توجه ویژه ای به تولید کفش های ورزشی مردانه کرده اند. از جمله برندهای معروف و محبوب کفش اسکیچرز، نایک، آدیداس، نیوبالانس، اسیکس و ریباک را نام برد. برندهای داخلی هم به موازات برندهای خارجی سعی کرده اند تنوع و کیفیت محصولات خود را بالا ببرند تا بیش ازپیش اعتماد خریداران را جلب کنند.

دایان شاپ، پایان خریدهای بی نتیجه

 

بارها اتفاق افتاده است که زمان زیادی را برای خرید کفش ورزشی مردانه صرف کرده اید اما به نتیجه دلخواه نرسیده اید و دست خالی همان راه رفته را به خانه بازگشته اید؛ در حالیکه می توانستید با یک سرچ ساده در دایان شاپ "کفش مردانه" دلخواه خود را با صرف وقت کمتر پیدا کنید، به همین علت است که میگوییم دایان شاپ راه کوتاه تر، سریع تر و البته مطمئن تری برای رسیدن به آنچه که می خواهید است.

تصمیم خود را گرفته اید؟

وجود تنوع در هر چیزی، فرایند تصمیم گیری و انتخاب را دشوار می کند. کفش مردانه از آن دسته مقولاتی است که تنوع بسیار و انواع متعددش همیشه خرید را برای خریداران چالش برانگیز می کند؛ اما با داشتن شناخت کافی از نیاز خود و انواع کفش خرید راحت تر خواهد شد. اگر به دنبال خرید کفش ورزشی مردانه هستید، با توجه به این 5 نکته، امیدواریم راحت تر بین کفش اسکیچرز یا رانینگ نایک بتوانید انتخاب بکنید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خرید کفش ورزشی مردانه مردانه مناسب کفش مردانه کفش مناسب برای خرید انواع کفش توجه کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود

زیمون رولفس از عملکرد گرانیت ژاکا تمجید کرد

طرفداری | بایرلورکوزن در فاصله چند هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کرده و همچنین یکی از فینالیست‌های دی اف بی پوکال (جام حذفی آلمان) نیز به شمار می‌رود. شاگردان ژابی آلونسو در رقابت‌های لیگ اروپا نیز موفق ظاهر شده‌ و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

رسانه بیلد در گفتگو با زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، از او سوال کرد که به نظر شما، مهم‌ترین و موثرترین خرید بایرلورکوزن کدام بازیکن بود؟ رولفس نیز در جواب گفت:

گرانیت ژاکا. جایی که او بازی می‌کند، کلیدی‌ترین پست تیم است. پست شماره ۶ قلب هر تیم است و بر ریتم کل بازی تسلط دارد. این که تا چه اندازه تهاجمی بازی کنیم یا سیستم تدافعی را در پیش بگیریم، همه بر عهده بازیکن شماره ۶ است. ژاکا با پست استراتژیکی که دارد، بین تمام بازیکنان تیم ارتباط برقرار می‌کند.

ژاکا در تابستان ۲۰۲۳ و با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو، از آرسنال به بایرلورکوزن پیوست. او تا به این لحظه ۴۳ بازی برای شیرهای بای آرنا انجام داده و آمار دو گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ببینید | لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین؛ حاوی تصاویری که برای کودکان مناسب نیست
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • شمش خم کن چیست؟
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود