Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات از ‌آماده باش بخش ارتباطات کشور در مواجهه با سیل اخیر خبر داد.

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در چند روز اخیر شاهد بارندگی‌های موسمی و جاری شدن سیل در بسیاری از استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهای کشور هستیم. متاسفانه در جریان جاری شدن سیل تعدادی از هموطنان‌مان داغدار و تعدادی هم متحمل خسارت‌های مالی شده‌اند که از همین جا با هموطنان داغدیده همدردی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه دستگاه‌های دولتی بسته به مسئولیت خویش در صحنه حضور دارند تا در کنار مردم نیازهای اولیه هموطنان سیل‌زده برطرف شود. همکاران من در وزارتخانه ضمن تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور مدیران کل استانی و راهبری اقدامات و ایجاد هماهنگی لازم بین شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه، به طور شبانه‌روزی وضعیت ارتباطات در سراسر کشور را رصد می کنند تا اقدامات لازم جهت رفع خرابی های ناشی از سیلاب در کمترین زمان ممکن انجام شود.
به گفته وی، سیل تا کنون به تعدادی از تجهیزات و دکل‌های ارتباطی و خطوط فیبر نوری در برخی از استان ها مثل کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، قم، تهران و... خساراتی وارد کرده که با حضور و اقدام فوری تیم‌های فنی، ارتباطات مجددا برقرار شده است. در حال حاضر با تلاش همکارانم قطعی‌های پراکنده برطرف شده و همه شهرها و روستاهای کشور از ارتباطات نرمال برخوردارند. البته همکاران من در حالت آماده‌باش هستند و به محض دریافت گزارش از قطع یا مشکل ارتباط در هر نقطه از کشور برای ترمیم و برقراری مجدد ارتباط، اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات و ارتباطات سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آبفای استان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید ۶۲ میلیمتری در شهرستان زیرکوه خسارت‌های سنگینی به زیر ساخت‌ها و تاسیسات و خطوط انتقال آب شرب شهرستان در حوزه شهری و روستایی وارد شد.

 مهدی دوستی،‌ امروز ۶ اردیبهشت با بیان اینکه روستاهای متاثر در این بین با مشکل کم‌آبی روبه رو هستند، گفت: مجتمع آهنگران شامل۱۱ روستاست،مهمانشهر تا روستای اردکول ۴۱۰۰ نفر جمعیت دارد.

وی افزود: مجتمع معصوم آباد و پایگاه‌های مرزی شامل دو روستا،۱۴ پاسگاه و برجک با حدود ۲۷۰۰ نفر جمعیت و مجتمع گمنج شامل ۲ روستا و ۳۵۰ نفر جمعیت و روستای جیم آباد با ۸۰ نفر جمعیت هستند که فعلا با مشکل بی‌آبی مواجه هستند.

دوستی بیان کرد: به علت مشکلات برقی ناشی از آسیب به تیرهای شبکه برق و همچنین مسدود بودن راه های ارتباطی احتمالا به روستاهای دچار قطعی افزوده خواهد شد، لذا مشترکین گرامی ضمن همراهی هرگونه اطلاع رسانی از طریق سامانه ۱۲۲ پیگیر باشند.

مدیر عامل شرکت آبفای استان گفت: ضمنا اکیپ بحران شرکت آب و فاضلاب و تانکرهای آبرسانی سیار در شهرستان زیرکوه مستقر و با اکیپ های شهرستان به امداد رسانی مشغول هستند و به محض باز شدن جاده های مواصلاتی که عملیات امدادی را با مشکل مواجه کرده و رفع مشکلات برقی ناشی از آسیب سیلاب به تیرهای برق که توسط همکاران شرکت توزیع برق در حال انجام است اقدامات لازم برای وصل آب روستاها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دیلم
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در ۵ شهر استان سمنان