Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از اجرای عملیات حفاری ژئوتکنیک پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی نایسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ محمدصدیق فتحی اظهار کرد: نایسر با وسعت 250 هکتار و جمعیت بالغ بر 70 هزار نفر در ضلع شرقی شهر سنندج و دسترسی ورودی و خروجی به بلوار اصلی ابن سینا و محور اصلی ورودی شهر واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظر به کمبود امکانات و اغتشاش بصری در محدوده مذکور و اثرات نامطلوب بار ترافیکی بصورت مضاعف ناشی از سفرهای انجام شده به ناحیه منفصل شهری نایسر، لزوم تبیین هویت وکاربرد اصلی در محدوده های مورد نظر و تامین  نیاز حال حاضر و رفع گره‌های ترافیکی ورودی مذکور  و جلوگیری از کاهش تصادف، ارتقای خدمت‌رسانی به نواحی کم برخوردار و افزایش ایمنی به صوت یک تقاطع غیرهمسطح (میدان و زیرگذر) اجرای ژئوتکنیک پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راهی نایسر در دستور کار قرار گرفت.

 

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: عملیات حفاری ژئوتکنیک به منظور بررسی مشخصات فنی مهندسی خاک و مصالح پروژه برای احداث زیر گذر و میدان  ورودی نایسر در حال انجام است.

فتحی افزود: عملیات مطالعات ژئوتکنیک شامل 12 عدد گمانه هر کدام به عمق 30 متر و5  عدد گمانه در در زمان انجام مطالعات تقاطع غیر همسطح ورودی نایسر، به اتمام رسید و در سال جاری با توجه به بروز رسانی انجام مطالعات ورودی نایسر 7 عدد گمانه دیگر برای انجام مطالعات ژئوتکنیک پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: قبل از اجرای هر کدام از گمانه ها به دلیل وجود تراکم تأسیسات زیرزمینی خصوصاً گاز، آب، فیبر نوری ابتدا در هر گمانه سونداژ به صورت دستی تا عمق 3 متر انجام و پس از بازدید تمام شرکتهای خدمات رسان،  نسبت به اجرای کیسینگ و حفاری اقدام می‌شود.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج درپایان تصریح کرد: تاکنون گمانه اول در عمق 15 متری انجام شده است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان تقاطع غیرهمسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی، عبور و مرور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرعباس رحمتی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان حضور داریم، عملیات اجرایی این پروژه شامل اضافه کردن و اصلاح مقطع عرضی رینگ است به‌صورتی که دو عرض ۱۰ متری به هر دو سمت شرق و غرب مسیر افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات خاک‌برداری و نخاله‌برداری این پروژه تکمیل شده است و هم‌اکنون در حال اجرای لایه‌های زیرسازی و روسازی هستیم، افزود: عملیات باند شرق کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان به اتمام رسیده است و در حال اجرای عملیات باند غرب هستیم و با تکمیل عملیات روسازی باند غرب و اجرای آسفالت اصلاح مسیر ترافیکی عبور و مرور انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: پس از انجام اصلاح ترافیکی، نیوجرسی‌های وسط بدون تخریب به‌صورت نیوجرسی رفو از طریق قالب‌های مخصوص، مجدد اجرا و استانداردسازی می‌شود تا مسیر علاوه بر تعریض، ایمن شود، همچنین برای جلوگیری از جابه‌جایی خودروها از باند شرق به غرب و اینکه نور چراغ خودروهای مقابل به سمت دیگر نیفتد، یک مسیر استاندارد و ایمن را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رحمتی تصریح کرد: بخش غربی کیلومتر ۷۱ تا ۷۴ رینگ چهارم به‌طول سه کیلومتر همچون کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ عملیات خاک‌برداری باند غربی در حال اتمام است تا عملیات‌های زیرسازی و روسازی در آن بخش نیز انجام و باند غربی در این محدوده تکمیل و اصلاح مقطع عرضی تمام شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل در محدوده تقاطع شهید فخری‌زاده پس از انجام عملیات آزادسازی، تکمیل و ارائه نقشه‌ها، آغاز خواهد شد تا برنامه آینده سایر مناطق طراحی شود، گفت: یک پل باید روی رودخانه زاینده‌رود احداث و تعریض شود، همچنین ادامه مسیر به سمت سپاهان‌شهر، کیلومتر ۶۵ تا ۶۸، اصلاح مقطع عرضی هر دو طرف به اتمام رسیده که دو ۱۰ متر به عرض اضافه شده است و در حال اجرای نیوجرسی میانی در راستای ایمن‌سازی هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه رینگ حفاظتی به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در مناطق ۱۵، ۴ و ۱۰ شهرداری عملیات اجرایی بخش‌هایی از آن انجام شده یا در حال انجام است، افزود: در منطقه ۴ و ۶ شهرداری نیز اصلاح مقطع عرضی را در دستور داریم که به اصلاح عبور و مرور آسان به‌ویژه خودروهای سنگین کمک می‌کند.

کد خبر 748483

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است