Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: امسال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در چابهار سه برابر می‌شود تا بتوان سهم عمده‌ای در افزایش تولید، اشتغالزایی و تحقق بهتر شعار محوری سال داشته باشیم.

به گزارش ایسنا- نعمت‌اله رضایی در سفر به چابهار اظهار کرد: در شهرستان چابهار ظرفیت‌های مناسبی در زمینه خرد، متوسط و معیشت محور برای سرمایه‌گذاری دارد برای همین منظور صندوق کارآفرینی امید تمهیدات لازم برای ارائه تسهیلات، افزایش اشتغال و تولید اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه توانمندی‌ها و قابلیت‌های چابهار در موارد مختلف مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات خوبی اتخاذ شده است، گفت: برای افزایش خدمات و چند برابر شدن تسهیلات، تفاهمنامه های دو جانبه و چند جانبه با مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه منطقه آزاد چابهار امضا و اجرایی خواهد شد.

وی بر حمایت ویژه صندوق از طرح های اشتغالزایی در مناطق محروم تاکید کرد و افزود: رسالت صندوق کارآفرینی امید ایجاد اشتغال متناسب با اقلیم منطقه و هر شهر و روستاست.

رییس صندوق کارآفرینی امید چابهار نیز داشت: در یک سال اخیر 30 میلیارد تومان تسهیلات به 50 طرح‌ اشتغالزا این شهرستان پرداخت شده  است که امیدواریم این تسهیلات در رفع مشکلات بیکاری نقش موثری داشته باشد.

محمدیاسین افرازه افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش‌ از ۱۱۴ میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان پرداخت و چیز بالغ بر ۲۰۰میلیارد  ریال طرح از سوی دستگاه های اجرایی معرفی شده که در مرحله تصویب و اخذ ضمانت هستند، پیش‌بینی می‌شود تا پایان مرداد ماه این تسهیلات به کارآفرینان پرداخت شود.

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین طرح‌هایی که زمینه نوآوری و دانش بنیان داشته باشند مورد حمایت ویژه صندوق کارآفرینی امید هستند و تسهیلات ارزان قیمت با وثایق سهل را قبول خواهیم کرد.

رییس صندوق کارآفرینی امید چابهار افزود: تفاهم‌نامه‌های متعددی با دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی و گردشگری و بنیاد برکت منعقد شده و امیدواریم با همکاری و همراهی یکدیگر نقشی در کاهش بیکاری و رونق تولید و اشتغال داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ماموریت این صندوق حمایت از کسب و کارهای مختلف از جمله کوچک و اشتغالزا است و عمده وجه تمایز آن با بانک‌ها، تأمین مالی برای افراد غیر بانک‌پذیر است، گفت: تجهیز سپرده‌های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمند سازی جوانان و کمک در ایجاد کسب و کارهای خرد کم سرمایه و کاربردی با محوریت فعالیت‌های کارآفرینانه، رفع نیازهای منطقه‌ای، توسعه کسب و کارهای آی تی محور بر اساس شیوه‌های جهانی شبکه سازی کسب و کارهای بازار محور نظیر خوشه‌ها و زنجیره‌های ارزش در کشور برای اطمینان از پایداری کسب و کارها و هدفمندی تسهیلات پرداختی از دیگر اهداف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صندوق کارآفرینی امید کسب و کارهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال ایران قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌ سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالی‌که راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک‌ از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین فردا سه‌شنبه رقابت‌های رده‌سنی «امید» پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با گانباتار گان‌اردنه از مغلوستان دیدار می‌کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق