Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان شمالی از تامین ۱۷ هزار تن انواع کود کشاورزی در این استان طی امسال خبر داد.

محسن نظام دوست در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این شرکت در ۴ ماهه سال جاری به رغم همه چالش‌های موجود در حوزه تأمین نهاده‌های کشاورزی نسبت به همین مدت زمان در سال قبل رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در ۴ ماهه ابتدای سال حدود ۱۷ هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را تأمین و تاکنون حدود ۱۰ هزار تن آن را بین شهرستان های استان توزیع کرده است.

نظام دوست افزود: این شرکت در زمینه تأمین و تدارک ۱۴ درصد و در توزیع شهرستانی ۹ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد داشته است.

وی ادامه داد: برنامه ابلاغی سال جاری تامین، تدارک و توزیع حدود  ۵۱ هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه است که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم ۱۰۰ درصد برنامه ابلاغی را اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در استان تاکنون حدود ۳۳ درصد برنامه ابلاغی به انجام رسیده که بدین ترتیب، علاوه بر توزیع کود مورد نیاز کشاورزان، حدود ۸  هزار تن ذخیره استراتژیک انواع کودهای کشاورزی است.

وی تاکید کرد: هیچ مشکلی در تامین کود مورد نیاز کشاورزان وجود ندارد و به هر میزان که حواله دریافت کود توسط کشاورزان به کارگزاران تامین نهاده های کشاورزی این شرکت در سراسر استان واصل شود، کود تحویل خواهد شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان شمالی گفت: با توجه به کاهش قیمت کودهای فسفاته و پتاسه در ابتدای سال و استقبال کشاورزان از مصرف این کودها در سال جاری، به طور قطع سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی داشته و امیدواریم که به همین نحو، کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی نیز ارتقاء یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کود کشاورزی خراسان شمالي هزار تن انواع کود خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند