Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@19:06:46 GMT

امدادرسانی به 45 مسافر اتوبوس در محور آزادشهر

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۹۹۹۲

امدادرسانی به 45 مسافر اتوبوس در محور آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، بر اساس اطلاعات مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان سمنان، نیروهای هلال‌احمر به 45 مسافر اتوبوس در محور آزادشهر- شاهرود امدادرسانی کردند.

این اتوبوس به دلیل نقص فنی از ساعت یک بامداد در کیلومتر 79 محور آزادشهر- شاهرود متوقف شده بود که عوامل پایگاه امداد و نجات خرقانی شهرستان شاهرود به یاری مسافران آن شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد افراد امدادرسانی شده توسط جمعیت هلال‌احمر در این حادثه، 45 نفر اعلام شده که پس از سه ساعت و 15 دقیقه، به محل امن منتقل شدند.

45 بسته غذایی 24 ساعته نیز از سوی هلال‌احمر استان سمنان بین مسافران این اتوبوس توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس آمارهای اعلام‌شده، سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون نفر مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان برای تردد استفاده می‌کنند و بخش از این جابه‌جایی‌ها به‌طور طبیعی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه با اتوبوس‌ها انجام می‌شود.

حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور شریانی و مهم تهران- مشهد در استان سمنان واقع شده است و این محور هر ساله شاهد وقوع سوانح متعدد رانندگی است؛ اما آنچه این روزها و شب‌های بیش از همه، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده، نقص فنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی است که سبب می‌شود تا مسافران در راه‌ها گرفتار شوند.

این گزارش را بخوانید:

اینجا اتوبوس‌ها وسط جاده می‌مانند/ چرا کسی پاسخگو نیست؟

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر هلال احمر استان سمنان مسافران اتوبوس استان سمنان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم

ایسنا/سمنان نیکو کاران شاهرودی در روز معلم با آزادسازی یک معلم با تجربه که به‌دلیل مشکلات مالی در زندان بود درس محبت به دانش‌آموزان آموختند.

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) از آزادی یک معلم با سابقه در روز معلم خبر داد و اظهار کرد: یک زن معلم با سابقه به‌دلیل مشکلات مالی به زندان شاهرود افتاده بود و تلاش برای آزادی‌اش انجام شد.

وی با بیان اینکه با همت و پیگیری مددکاران زندان و رئیس زندان شاهرود چند جلسه با شکات برگزارشد، گفت: این جلسات با حضور معتمدان، مددکاران و رئیس زندان شاهرود برگزار شد تا زمینه آزادی این زن معلم فراهم شود، اما رضایت گرفته نشد.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اینکه تلاش همکاران ما در زمینه آزادی این معلم متوقف نشد، ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد رئیس زندان شاهرود و همت خیران، ۳۰۰ میلیون تومان توسط یک مرکز خیریه پرداخت و ۳۶۷ میلیون تومان دیگر توسط خیران و ستاد دیه استان برای آزادی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: معلمان جایگاه بسیار والایی دارند و جایگاه آنها، کلاس درس است. به همین دلیل با همت خیران این معلم آزاد و در جمع دانش‌آموزان خود حاضر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود