Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری با اعلام این خبر افزود: «فرا رسیدن فصل تابستان و فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌ها از دغدغه درس و مدرسه فرصت خوبی برای افزایش آگاهی و مهارت اجتماعی و حضور در کلاس‌های آموزشی است. به همین بهانه مدیریت فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ برنامه‌های شاد و آموزنده‌ای را برای اهالی تدارک دیده است تا همه اعضای خانواده از یک بسته آموزشی برابر متناسب با نیازهایشان بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته «مرتضی قاسمی» این دوره‌های آموزشی شامل هنرهای تجسمی (خوشنویسی، طراحی، رنگ و روغن، آبرنگ و مدادرنگی)، دوره‌های ویژه کودکان (چرتکه، رباتیک، شطرنج، نقاشی، خلاقیت، ارف، مهد و پیش دبستان)، دوره‌های ورزشی (کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، ژیمناستیک، ایروبیک)، موسیقی (گیتار، دف، سنتور و...) دوره زبان انگلیسی برای تمامی سنین، هنر نمایشی (بازیگری، نمایش نامه‌نویسی و فن بیان)، علوم کامپیوتری (ورد، اکسل، اینترنت، تایپ) و هنرهای دستی و خانگی (خیاطی، چرم‌دوزی، سفره‌آرایی، آشپزی و...) است.

مدیر روابط عمومی فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ و فرهنگسرای عطار نیشابوری از علاقه‌مندان دعوت کرد تا برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات کلاس ها با شماره ۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرند.

کد خبر 693515 برچسب‌ها منطقه ۱۰ آموزشی فرهنگسرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۰ آموزشی فرهنگسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند