Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری وقت خود را روی فضای مجازی می‌گذارد، پاسخ جالبی به هواداران در خصوص آینده خود منتشر کرد.

فوق ستاره منچستریونایتد که یک ماه پیش درخواست خروج داد و برای رسیدن به تیم‌های دیگر وارد میز مذاکره شد، حالا می‌خواهد فردا برای شیاطین سرخ به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست که آینده رونالدو در چه تیمی خواهد بود ولی این بازیکن در فضای مجازی از بازگشت به ترکیب منچستریونایتد خبر داد.

رونالدو نوشت که یکشنبه پادشاه بازی می‌کند و به نوعی از حضور خود در بازی دوستانه منچستریونایتد مقابل رایووایکانو خبر داد.

ستاره پرتغالی روز قبل نیز در واکنش به اخبار نقل و انتقالاتی رسانه‌ها نوشت که مطبوعات اروپا دروغگو هستند و برای فروش خبرهای خود هر گونه خبری در خصوص او را منتشر می‌کنند.

نکته جالب این است که رونالدو فصل پیش نیز برای یوونتوس بازی اول هفته سری‌آ را انجام داد ولی در اقدامی ناگهانی ، یک مرتبه در پایان پنجره به منچستریونایتد بازگشت.

رونالدو که بارها و بارها نشان داده که علاقه‌مند به منتقل شدن به تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپاست ، آیا در روزهای باقی مانده پنجره تابستانی به تیمی دیگر می‌رسد یا دوباره باید برای منچستریونایتد به میدان برود؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رونالدو کریستیانو رونالدو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)

کریستیانو رونالدو گل اول النصر مقابل الخلیج را به ثمر رساند.

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است