Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد غفاری روز  شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا گفت:  ارتقای شایستگی های حرفه ای هنر جویان، دانش پذیران و دانش آموختگان دانشگاه ها با رویکرد تامین نیاز بازار کار  از اهداف مورد تاکید در این تفاهمنامه است. 

وی افزود: برگزاری آموزش های مهارتی با استفاده از فناوری Hitech که پیشرفته‌ ترین فناوری‌ محسوب می شود ، از برنامه هایی است که با همکاری مشترک ادارات‌کل آموزش فنی و حرفه ای و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مرحله اجرا در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری  اظهار داشت: توانمندسازی مهارتی فارغ‌ التحصیلان دانشگاه ها با هدف ایجاد اشتغال مولد با حمایت های پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در برگزاری دوره های آموزشی از دیگر موارد مورد موافقت در تفاهم‌ نامه اشاره شده است.

وی افزود: در چارچوب این همکاری مشترک ضمن  برنامه ریزی در مسیر توسعه اقتصاد دیجیتال، فضای مناسبی در بستر کار و کارآفرینی استان فراهم خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز در ادامه این گفت وگو با تاکید بر ترویج فرهنگ‌ کار و آشنایی کامل قشر جوان‌ با محیط های کار و کارآفرینی گفت: فرهنگ سازی در این  زمینه باید با تهیه،  تدوین و اجرای راهکارهای مناسب در سطح مدارس و مراکز آموزش عالی همراه شود تا نهادینه شدن آن را در جامعه تجربه کنیم.

غفاری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که همواره  کارآفرینی را نوعی عبادت و ارزش عنوان کرده اند گفت: ما مسوولان وظیفه خطیر تشویق و ترغیب و هدایت قشر جوان جامعه به بازار کار و کارآفرینی را  برعهده داریم و باید با برنامه ریزی و ارایه خدمات موثر در بستر اشتغال،  مسیر را برای رفع چالش های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی ناشی از بیکاری هموار کنیم.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور البرز مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور البرز مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور البرز مهارت اموزی آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای