Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: در سال جاری بالغ بر ۲۵ عنوان نمایشگاهی برای استان پیش بینی شده که تاکنون ۲۲ عنوان قطعی است و البته یکی از عناوین در محلات برگزار می شود.

مرتضی اسلامی زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای سال، در تقویم نمایشگاهی امسال، ۲۵ عنوان نمایشگاه پیش بینی شده که البته تاکنون تنها ۲۱ عنوان(به جز نمایشگاه سنگ محلات) قطعی است و باقی عناوین منوط به اعلام آمادگی از سوی دستگاه یا نهاد مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهمین نمایشگاه گل و گیاه، گلخانه، فضای سبز و گیاهان دارویی در خردادماه و پنجمین نمایشگاه اقوام و عشایر ایرانی در تیرماه برگزار شده و مقرر است تا پایان سال، بیست و ششمین نمایشگاه توانمندیها و نوآوریهای مبلمان و دکوراسیون کشور، دهمین نمایشگاه تخصصی کودک، نوجوان و سرگرمی و ورزش و تجهیزات ورزشی، یازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات و صنایع وابسته، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، اولین نمایشگاه رستوران، کافی شاپ و فست فودها، یازدهمین نمایشگاه سوغات و هدایا، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، ماشین آلات و ابزارآلات صنعتی، بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن، سومین نمایشگاه قهوه، کاکائو، دمنوش ها، نوشیدنیهای گرم و سرد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان مرکزی اضافه کرد:  پانزدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور و کشاورزی و آبزیان و نهاده ها و ماشین آلات و صنایع وابسته، چهارمین نمایشگاه مبلمان شهری وخدمات شهری، حمل و نقل عمومی و ماشین آلات راهسازی، چهارمین نمایشگاه آرایشی، بهداشتی شوینده ها و پاک کننده ها، هشتمین نمایشگاه یلدا، پنجمین نمایشگاه لباس، پوشاک، البسه چرمی، کیف و کفش، نساجی، نهمین نمایشگاه تخصصی ازدواج، بیست و هشتمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی، چهاردهین نمایشگاه سراسری فرش دستباف و تابلو فرش، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، محصولات صوتی و تصویری و دومین نمایشگاه تخصصی هنر و موسیقی  از دیگر عناوین تقویم نمایشگاهی است، همچنین نمایشگاه سنگ محلات نیز در شهرستان محلات برگزار می شود.

اسلامی زاده بیان کرد: نمایشگاه سراسری صنایع دستی و گردشگری، دومین نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز مشروط بر اعلام آمادگی از سوی دستگاه مربوطه برگزار می شود و در این صورت تعداد نمایشگاه های استان تقویم نمایشگاهی استان به ۲۵ نمایشگاه خواهد رسید، البته این در صورتی است که شرایط کرونایی مساعد بوده و دستوری در خصوص لغو اعلام نشود.

وی در خصوص استقبال مردم از دو نمایشگاه برگزار شده گفت: با توجه به رکود نمایشگاه در دو  سال گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا و رونق نمایشگاه بعد از این دو سال و همچنین از آنجاکه استان مرکزی یک استان صنعتی است، استقبال از نمایشگاه های برگزار شده در سال جاری افزایش خوبی داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان مرکزی ادامه داد: متاسفانه به سبب شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ تمامی نمایشگاه ها لغو و در سال ۱۴۰۰ نیز تنها ۴ عنوان نمایشگاهی برگزار شد که این عامل ضرر بزرگی به نمایشگاه های استان مرکزی وارد کرد، شرکت نمایشگاه ها درآمد هزینه است و از دولت بودجه ای دریافت نمی کند و تنها در صورت برگزاری نمایشگاه درآمدزایی دارد.

اسلامی زاده تاکید کرد: می طلبد بین سازمان صمت، اتاق اصناف و اتحادیه ها و شرکت نمایشگاه استان مرکزی یک وحدت رویه اتفاق بیفتد و یک همسویی و همگرایی ایجاد شود و از طرفی بخش دولتی نیز همراهی لازم را انجام دهد تا نمایشگاه اهداف خود را بدون چالش پیش ببرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمايشگاه استان مرکزی نمایشگاه های استان مرکزی شرکت نمایشگاه شرکت نمایشگاه ها نمایشگاه تخصصی عنوان نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم، گفت: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰۰۰۰ بازدیدکننده سال خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا طحانیان شامگاه شنبه _هشتم اردیبهشت_ در برنامه بهار بهار اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰۰۰۰ بازدیدکننده سال خوبی بود و بر این اساس سال ۱۴۰۳ را با نمایشگاه خودروها آغاز کرده و بیش از ۳۰۰۰۰ بازدیدکننده داشتیم.

وی افزود: هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان تلاش شد سهم کوچکی در این بزرگداشت داشته باشیم و بر این اساس نمایشگاه گل و گیاه و سوغات را داریم که تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و تا کنون بیش از ۲۵۰۰۰ بازدیدکننده از تمام کشور داشتیم‌.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در خصوص برنامه‌های پیش‌روی نمایشگاه بین‌المللی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث و هدف‌گذاری‌ها آن است که نقش اصلی خود را ایفا کنیم و در این راستا نمایشگاه‌ها به‌عنوان شتاب‌دهنده و شبکه‌ساز نقشی مهم در مباحث اقتصادی دارند و در کنار این موضوع مباحث اجتماعی نیز قابل اهمیت است.

طحانیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ برای ما سالی ویژه است و در این راستا بیش از ۴۵ عنوان نمایشگاهی داریم، اظهار کرد: نیاز بازار موضوعی مهم است که نمایشگاه‌ها متناسب با آن برگزار می‌شود، در کنار نمایشگاه‌ها رویدادهای تخصصی نیز امری قابل توجه است که در سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد تخصصی برگزار شد.

وی ادامه داد: شروع فاز ۲ نمایشگاه از دیگر موارد قابل توجه در سال گذشته بود و امید است سالن همایش و تجارت به‌زودی به بهره‌برداری برسد و باید گفت نمایشگاه اصفهان از نظر سازه و زیرساخت منحصر به‌فرد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی در استان عمری بیش از ۳۰ سال دارد، خاطرنشان کرد: از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم و در این راستا نمایشگاه بستری برای نشان دادن صنعت و ظرفیت اصفهان است‌.

طحانیان عنوان کرد: نمایشگاه فرش، طلا، فولاد، فن‌نما، دام و طیور و کشاورزی از جمله نمایشگاه‌های مطرح است که در سطح بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن دارد، همچنین ۳ نمایشگاه برای دیگر کشورها برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 748589

دیگر خبرها

  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان