Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:14:58 GMT

ورود دستگاه قضا به کوه خواری در لیسار تالش

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۱۱۹۰

ورود دستگاه قضا به کوه خواری در لیسار تالش

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمهدی فلاح میری از برخورد فوری و قاطع دادگستری کل گیلان با فردی غیربومی که قصد داشت با کلاهبرداری، زمین‌های ملی در شهر لیسار از توابع شهرستان تالش را تصرف کند خبر داد.

وی گفت: این فرد با ادعای مالکیت دروغین در خصوص بخشی از زمین‌های کوهپایه‌ای شهر لیسار با همدستی برخی اهالی و سو استفاده از تعطیلی روز جمعه قصد تخریب و تغییر کاربری این زمین‌های ملی را داشت که با ورود سریع دستگاه قضا، اقدام غیر قانونی این فرد، متوقف و با فرد خاطی برخورد قانونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز گیلان با هشدار جدی به تعرض کنندگان به زمین‌های ملی تاکید کرد: دستگاه قضا به طور جدی و سریع با هرگونه دست اندازی به زمین‌های ملی و تغییر کاربری آن‌ها برخورد قاطع می‌کند و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، مراتب را به دادگستری مناطق اطلاع دهند.

کد خبر 5551043

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری گیلان کوه خواری تالش سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران کرمانشاه سیل کرمان همدان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سی امین سفر استانی دولت زمین های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند