Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی لایحه تأسیس سازمان مدیریت آب‌های سطحی و حضور مدیرکل انتقال خون استان تهران در جلسه شورای شهر خبر داد.

به گزارش روز شنبه شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری هشتاد و دومین جلسه شورا اظهار داشت: در آغاز این جلسه محمد مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران به مناسبت روز اهدای خون در صحن شورا حاضر خواهد شد و یک گزارش در مورد فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در شهر تهران ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادعلی با بیان اینکه در این جلسه، سیزدهمین صورتجلسه نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی می شود، افزود: طرح الزام شهرداری تهران به ارائه طرح جامع زیباسازی شهر و لایحه تایید حساب تمرکز وجوه درآمد ۲۳ سازمان و شرکت شهرداری تهران نیز بررسی خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: انتخاب یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر برای نظارت و حین انجام کار و وظایف و عملیات هیات عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و لوایح اصلاح اساسنامه ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران و تأسیس سازمان مدیریت آبهای سطحی شهر تهران نیز بررسی خواهند شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری تهران ، آب و فاضلاب

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران آب و فاضلاب شورای اسلامی شهر تهران سازمان مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد

در جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان، راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا بررسی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن