Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:44:42 GMT

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۱۳۹۴

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه تعاون با حضور بیش از 82 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه تعاون، سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، نماینده بیمه مرکزی، نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده سازمان حسابرسی در محل هتل سیمرغ به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد و صورت‌های مالی سال 1400 این شرکت به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400، بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص صورت های مالی اساسی و تقسیم سود سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 تعیین پاداش اعضای هیأت مدیره و حق حضور اعضای غیرموظف هیأت مدیره، انتخاب حسابرس و بازرسین قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیأت مدیره اصلی و علی البدل و سایر موارد در صلاحیت مجمع عمومی عادی از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که طبق مقررات اساسنامه پس از تشکیل هیات‌رییسه با حضور نماینده سازمان بورس، نماینده بیمه مرکزی و حسابرس مستقل و بیش از 82 درصد از سهامداران، در محل هتل سیمرغ برگزار شد.
همچنین، در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال 1400 با تصویب مجمع به ازای هر سهم 100ریال سود ناخالص تقسیمی به سهامداران تعلق گرفت.
از دیگر سو، ضمن تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند 1400 و انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی شرکت، اعضای جدید هیأت مدیره نیز در این مجمع مشخص شدند.
بر این اساس، سید امین جوادی، سید روح الله علیپور، امید معظمی گودرزی، جواد سهامیان مقدم و سید محمدرضا رسولی به عنوان اعضای اصلی و یونس مظلومی و محسن شریفیان موحد نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
قابل توجه است که مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه تعاون در ساعت ۱4 ظهر روز چهار‌شنبه 29 تیرماه سال‌جاری آغاز شد و در ساعت 16 به پایان رسید.
هم‌چنین، با توجه به ابلاغیه درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع شرکت بیمه تعاون با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و سهامداران به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق پلتفرم آپارات این شرکت اقدام کردند.
 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجمع عمومی بیمه سهامداران صورت های مالی سال مالی منتهی مجمع عمومی عادی بیمه تعاون هیأت مدیره برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!

ایست‌های بازرسی به موازات گشت‌های ارشاد در تهران در حال افزایش است.

به گزارش انتخاب، غلامرضا شریعتی، نماینده مجلس، درباره افزایش ایست‌های بازرسی در تهران به خبرنگاران گفت: این مسائل وظایف عادی نیروی انتظامی است و نیازی به هماهنگی با مجلس و نهاد‌ها ندارد. نیروی انتظامی وظیفه دارد برخی جرائم آشکار را پیگیری و با آن‌ها برخورد کند. از مسائل ترافیکی تا حجاب و سرقت و... که جز وظایف نیروی انتظامی است و جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد. نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه‌ی ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.

او افزود: لایحه‌ی حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.

شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است؛ یک زمان نیروی انتظامی طرح‌های مختلف اجرا می‌کند و به نظر من لازم به هماهنگی با مجلس و دستور جدید نیست. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود، رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!