Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بیان اینکه در روزهای اخیر سه نفر در منطقه انارک که گرفتار سیل شده بودند، نجات یافتند، گفت: استان اصفهان در امدادرسانی و ارسال تجهیزات امدادرسانی به استان‌های گرفتار سیل حضور فعالی داشته است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ادامه بارش‌های رگباری روز گذشته _ جمعه هشتم مردادماه_ سیلاب و رواناب در روستاهای برخی شهرستان‌های استان همچون فریدن، بویین و میاندشت، رزوه، چادگان، مندرجان، چادگان و روستاهای بخش کرون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرهای میمه و وزوان، منطقه عشایری زردفهره، فریدون‌شهر، روستای پهلوشکن و محور جاده‌ای پادنا سی‌سخت باعث ایجاد خسارت‌هایی به راه‌ها و بخش کشاورزی و اماکن مسکونی شد.

امدادرسانی به خانوارهای عشایری در محاصره سیل

وی افزود: محورهای جاده‌ای تیران و کرون، داران و گلپایگان، دهق و علویجه برای ساعاتی مسدود و ارتباط مخابراتی سه روستای بخش میمه با بازسازی فیبر نوری برقرار شد همچنین جریان سیلابی از سه حوضه شهرستان ورزنه به سمت تالاب گاوخونی هدایت شد و شبکه برق فشار متوسط روستای گلاب شهرستان تیران و کرون بازسازی و سیلاب در بخش کرون به سمت رودخانه مرغاب و سد خمیران هدایت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اقدامات استان اصفهان در حوزه امدادرسانی، تصریح کرد: امدادرسانی به خانوارهای عشایری در محاصره سیل در بخش پادنای علیای سمیرم. بازگشایی محور پادنا به سی‌سخت که به علت رانش مسدود شده بود، بخشی از اقدامات روزهای اخیر بوده است.

تأمین آب شرب برخی روستاهای شهرستان اصفهان

وی ادامه داد: به دلیل ورود سیلاب به رودخانه زاینده‌رود و گل‌آلود شدن آب با افزایش کدورت آب در تصفیه‌خانه‌ها روبه‌رو بودیم به همین جهت آب شرب سه روستای بخش مهردشت و تأمین اضطراری آب برای مناطق در دستور کار قرار گرفت و آب این مناطق تأمین شد.

شیشه‌فروش با بیان اینکه در روزهای اخیر سه نفر در منطقه انارک که گرفتار سیل شده بودند، نجات یافتند، گفت: استان اصفهان در امدادرسانی و ارسال تجهیزات امدادرسانی به استان دیگر کشور که گرفتار سیل بودند، حضور فعالی داشته است یکی از این اقدامات ارسال تجهیزات به استان یزد بود که ۲۵ نفر نیروی امدادی، یک دستگاه جرثقیل پنج‌تن ایسوز، سه دستگاه تویوتا شاسی‌بلند، یک دستگاه موتور پرکینز، چهار دستگاه موتور روبین، ۱۰ دستگاه اسپیکو، هفت دستگاه لجن کش، سه دستگاه موتوربرق، پنج دستگاه لودر. یک دستگاه بلدوزر، دو دستگاه بیل مکانیکی، چهار دستگاه کامیون، سه دستگاه پمپ کف کش به استان یزد ارسال شد.

کد خبر 592127

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امداد رسانی امدادرسانی به مصدومان حوادث امدادرسانی آتش نشانان امدادرسانی در تصادفات جاده ای تامین آب شرب پایدار تامین آب شرب اصفهان طرح تامین آب شرب فریدن هشدار سیل در استان اصفهان هشدار سیل در ایران آمار سیل در ایران خسارات سیل در ایران خسارات سیل در استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارسال تجهیزات استان اصفهان گرفتار سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حادثه اول طی اعلام مردمی خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور روستای کرتگل به شهر آلونی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برجا ماندن چهار مصدوم در این حادثه، ادامه داد: نیروهای امدادی پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه و مصدومین و انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی آن‌ها را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مثنوی با اشاره به وقوع حادثه دوم مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین با تراکتور در نزدیکی سه راه گوشکی، عنوان کرد: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دو مصدوم در برداشت که یک نفر از مصدومین به‌صورت سرپایی درمان و مصدوم بعدی نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 6090509

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران