Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای محمدی فارسانی بیان کرد: مراکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی (کارآفرینی، زکات و فرهنگی) از سوی مردم، خیرین و نیکوکاران هر منطقه راه‌اندازی و مدیریت می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان افزود: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آمادگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت ۲۶ مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی (کارآفرینی، زکات و فرهنگی) در راستای افزایش خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند ادامه داد: از این مجموع ۷ مرکز به صورت تخصصی در حوزه زکات و یک مرکز در حوزه ارائه خدمات بیمه به نیازمندان فعالیت می‌کنند.

محمدی بابیان اینکه در این مراکز کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط نیرو‌های مردمی جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت همان منطقه می‌رسد اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۱ میلیارد کمک‌های نقدی، غیرنقدی و خدمات توسط این مراکز به دست نیازمندان رسیده است.

لازم به ذکر است، علاوه‌بر آمادگی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس