Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:05:05 GMT

 زنجان خاستگاه نان بربری است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۱۸۳۱

 زنجان خاستگاه نان بربری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)؛ ولی‌الله زمانی همزمان با ۸ مرداد (روز ملی زنجان) با اشاره به همزمانی روز زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی با آغاز ماه محرم گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز جمعیت یک و نیم میلیون نفری استان زنجان تأمین شده و به میزان کافی در انبارها، سوله‌ها و سیلوهای این استان نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه در استان زنجان، ۶ کارخانه تولید آرد فعالیت می‌کنند که افزون بر تأمین نیازهای مردم استان، آمادگی تأمین بخشی از آرد مورد نیاز استان‌های مجاور را نیز دارند، افزود: علاوه بر گندم، ذخایر استراتژیک سایر کالاهای اساسی این استان نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

زمانی از انجام اقدامات لازم به منظور تأمین بخشی از برنج و شکر مورد استفاده در هیئت‌های مذهبی استان زنجان در ایام محرم و صفر با قیمت مصوب خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر این، ۳۲ واحد نانوایی برای تأمین نان مورد نیاز شهروندان شهر نیم میلیون نفری زنجان در دهه اول محرم دو شیفته شده‌اند و به صورت یک‌سره فعالیت می‌کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با تأکید بر اینکه نان در سبد خرید و سفره خانوارهای زنجانی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: گفته می‌شود، زنجان خاستگاه نان بربری و از اولین شهرهای ایران بوده است که این نان پر طرفدار در آن تولید شده است.

کد خبر 5550812

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان نان بربری ولی الله زمانی سیلاب محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا وقوع سیلاب ماه محرم مدیریت بحران بارش باران کرمانشاه سیل کرمان همدان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سی امین سفر استانی دولت استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو

استان زنجان هم همانند سایر استان‌ها در پاویون وزارت کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی غرفه دایر کرده و مهمترین زنجیره ارزش‌های خود یعنی نساجی و زیتون را به صادرکنندگان ملی و بین‌المللی معرفی می‌کند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077725 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است