Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هون لند در تهران است و این امکان را به شما می دهد، که از بهترین تکنولوژی دستگاه تصفیه هوا برخوردار شوید و یک هوای پاک را به خانواده خود هدیه کنید.

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

یک زندگی سالم نیاز به تجهیزاتی دارد که بتوانید به دور از تنش ها زندگی نمایید، یکی از این لوازم ها دستگاه تصفیه هوا می باشد، که به شما کمک می کند، تا در محیط خانه شما هوای پاک را تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه دستگاه تصفیه هوا توانسته است بین مصرف کنندگان یک جایگاه مهم داشته باشد. در شهر های بزرگ و شلوغ تصفیه هوا بسیار ضروری می باشد.

دستگاه تصفیه هوا با برند های متنوعی تولید می شود، که می توان تعدادی از مدل های دستگاه تصفیه هوا را نام برد؛ به عنوان مثال: دستگاه تصفیه هوا مدل XJ8200، دستگاه تصفیه کننده هوا مدل XJ3400 و…. هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارد.

خرید یک دستگاه تصفیه هوا با کیفیت حق همه خریداران می باشد و البته نکات بسیار مهمی که باید هنگام خرید به آن ها توجه نمایید و آن ها را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال: برند دستگاه تصفیه هوا، قدرت دستگاه تصفیه هوا، توان مکش در متراژ محیط، قیمت و...

توان دستگاه تصفیه هوا باید چگونه باشد؟

توان دستگاه تصفیه هوا به این معنی می باشد که دستگاه قادر باشد با کمترین سرعت ولی با بیشترین کیفیت هوای محیط را پاکسازی نماید. البته باید در نظر داشته باشید که دستگاه تصفیه هوا مورد نظر باید با متراژ محیط ، آب و هوا و... مطابقت داشته باشد.

باید در هنگام خرید به برند دستگاه تصفیه هوا توجه نمایید که یکی از عواملی است که در کیفیت نهایی دستگاه تصفیه هوا تاثیرگذار است.

متناسب بودن دستگاه تصفیه هوا با اندازه محیط و متراژ محیط یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خریداری دستگاه تصفیه هوا می باشد. قدرت و اندازه دستگاه تصفیه هوا باید با متراژ محل قرار دادن دستگاه تصفیه هوا متناسب باشد.

طبیعی است که برای محیط های بزرگ و کوچک باید دستگاه تصفیه هوا متناسب با آن محیط را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر برای یک محیط بزرگ از یک دستگاه تصفیه هوا کوچک استفاده کنید، نتیجه خوبی را نمی توانید از دستگاه تصفیه هوا بگیرید.

قیمت دستگاه تصفیه هوا

دستگاه بر اساس کیفیت، عملکرد، نوع تکنولوژی استفاده شده در دستگاه، اورجینال بودن دستگاه تصفیه هوا و... می باشد.

خرید کردن از مراکز معتبر می تواند، راه مطمئنی برای انتخاب یک دستگاه تصفیه هوا با کیفیت باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم از مرکز خرید هون لند که یکی از مراکز با اعتبار است خریداری کنید. این مرکز که نمایندگی دستگاه تصفیه هوا با برند هون لند را دارد، به شما امکان خرید غیر حضوری و اینترنتی را داده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت www.heavenlandco.com محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در ضمن می توانید، از مشاوره رایگان هم بهره ببرید.

نمونه های مختلف دستگاه تصفیه هوا

هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا ممکن است که برخی از افراد دچار سردرگمی شوند. شما با آشنا شدن با این دستگاه ها می توانید جواب بسیاری از سوالات خود را بگیرید.

دستگاه های تصفیه هوا نمونه های مختلفی چون صنعتی و خانگی دارند. با نوع فعال و غیر فعال می توان نحوه عملکرد دستگاه تصفیه هوا را تقسیم بندی کرد. برخی از این دستگاه ها بر اساس سیستم تصفیه هوا فعال و غیر فعال می باشند.

دستگاه هایی که دارای فیلتر عالی و بی نقص می باشند، از سیستم تصفیه هوای غیر فعال استفاده می کنند. عملکرد این دستگاه به این صورت است که با عبور هوا از فیلتر هوا را پاک می کند.

با عبور از این فیلتر تمام ذرات و آلاینده ها جذب می شوند. سیستم تصفیه هوای فعال به این صورت است که این دستگاه به هوا ماده ای را می افزاید که بسیار منحصر به فرد می باشد.

با وارد کردن این ماده توسط دستگاه به هوا باعث می شود، که این ماده به ذرات معلق واکنش نشان می دهد و آلاینده های خطرناک را به بی خطر تبدیل می کند.

آیا استفاده مداوم از دستگاه تصفیه هوا در طول شبانه روز مشکلی ندارد؟

باید بدانید که از یک دستگاه تصفیه هوا می توانید همیشه و در همه وقت استفاده نمایید. طراحی این دستگاه به نحوی است که به هیچ عنوان داغ نمی کند. درضمن آلاینده ها و آلودگی ها را تجزیه نمی کند و آن ها را آزاد نمی کند. این به این دلیل است که از فیلتر هپا استفاده می کند.

آیا مصرف برق دستگاه تصفیه هوا زیاد است؟

دستگاه تصفیه هوا دوست دار انرژی است. به عنوان مثال یک دستگاه تصفیه هوای متوسط فقط 50 وات برق مصرف می کند. تقریبا مقدار زیاد قدرت را فن دستگاه تامین می کند.

دستگاه تصفیه هوا چه فوایدی دارد؟

سوالی که ذهن بسیاری از خریداران را به خود درگیر کرده این است که اصلا این دستگاه تصفیه هوا چه فایده هایی دارد؟

جواب مربوط به این سوال این است، که دستگاه تصفیه هوا از فواید بسیار زیادی برخوردار است، که یکی از این فواید پاکسازی هوای محیط می باشد و همچنین مزیت هایی چون کم کردن خطرات بیماری های تنفسی، بیشتر نشدن بیماری هایی تنفسی و...

باید در نظر داشته باشید که نفس کشیدن در هوای آلوده موجب می شود که بیماری تنفسی چون آسم، تنگی نفس و... ایجاد شود. پس نتیجه می گیریم که داشتن دستگاه تصفیه هوا در همه جا موجب می شود که این نوع بیماری ها کاملا از بین برود. حتی دستگاه تصفیه هوا می تواند سلامت جنین را حفظ می نماید.

اگر یک مادر باردار در هوای آلوده نفس بکشد، جنین آن دچار مشکل می شود. لازم به ذکر است که هوای آلوده مواد غذایی را نیز آلوده می کند. دستگاه تصفیه هوا این آلودگی ها را از بین می برد.

کد خبر 1656555

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یک دستگاه تصفیه هوا دستگاه تصفیه هوا دستگاه تصفیه هوا عنوان مثال هنگام خرید دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا

رییس کل دادگستری سمنان در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط‌زیست این استان با بیان اینکه ورود دستگاه قضایی استان برای رفع مسائل مورد نیاز مردم جنبه عمومی دارد و در تقویت زیرساخت‌ها موثر است، گفت: حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری با اهتمام ویژه در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدهای رییس قوه قضائیه «پیگیری عوارض آلایندگی» است و دستگاه‌ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید طبق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت کنند و این عوارض در زمینه ارتقاء امور محیط زیستی سمنان صرف شود.

رییس کل دادگستری سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی این استان در موضوع‌های مختلف محیط زیستی همچنان ادامه دارد، افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی سمنان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسوولان استانی اهتمام به اجرای قانون محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی