Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به بروز خسارت به تأسیسات برق‌رسانی استان گفت: گردباد و طوفان ۸ میلیارد ریال به تأسیسات برق استان خسارت وارد کرد. - اخبار استانها -

غلامرضا حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به استقرار سامانه بارشی مونسون در استان بوشهر اظهار داشت: مجموعه تأسیسات برق‌رسانی از این بارش باران متأثر شد که با تدابیر ستاد پیشگیری و مدیریت بحران 38 تیم عملیاتی سبک و 10 اکیپ عملیاتی سنگین ساماندهی و راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 48 تیم عملیاتی در حوزه اتفاقات برق در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر هستند تصریح کرد: این تیم‌های عملیاتی در حال خدمات‌رسانی به جامعه هدف هستند و در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به قطعی‌های پراکنده برق در برخی نقاط استان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی خوبی که انجام شده بود مشکلات قطعی برق در استان در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد.

حشمتی با بیان اینکه اکنون قطعی خاصی در حوزه برق‌رسانی در استان بوشهر وجود ندارد افزود: بیشترین قطعی برق در شهرستان دشتستان و دشتی رخ داد که با تلاش تیم‌های برق‌رسانی مشکلات برطرف شد.

وی با اشاره به استقرار هفت اکیپ عملیاتی در شهر برازجان و 5 تیم در مناطق گناوه و بوشهر برای خدمات‌رسانی در حوزه برق‌رسانی افزود: الحمدلله با تیم‌های یاد شده خاموشی‌ها مدیریت و همه قطعی‌ها برطرف شده و تیم‌های یاد شده آمادگی کامل برای انجام مأموریت دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به خسارت به تأسیسات برق‌رسانی استان خاطر نشان کرد: طوفان و گردباد 8 میلیارد ریال به تأسیسات برق استان خسارت وارد کرد.

65 هزار مترمکعب آب تولیدی استان بوشهر از مدار خارج شدبارش باران میلیون‌ها نخل استان بوشهر را سیراب کردرکورد مصرف برق در استان بوشهر شکسته شد

حشمتی با اشاره به بروز خسارت به تأسیسات برق‌رسانی روستای راهدار دشتستان افزود: گردباد و طوفان به 500 متر شبکه برق متوسط روستای راهدار دشتستان 100 درصد خسارت وارد کرد.

وی خسارت به تأسیسات برق راهدار دشتستان را 5 میلیارد ریال دانست و بیان کرد: در این راستا گردباد و طوفان به برخی دستگاه‌های برق‌رسانی این روستا به ارزش 3 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/190/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تأسیسات برق رسانی خسارت به تأسیسات برق خسارت وارد گردباد و طوفان میلیارد ریال استان بوشهر برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کبری توکلی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت به مزارع گندم به سبب تداوم خشکسالی و کاهش بارش باران اظهار داشت: به علت خشکسالی و عدم بارندگی در فصل کشت همه سطوح بیمه شده گندم دیم به میزان ۱۴۰ هزار هکتار خسارت دیده است.

وی خسارات به سطوح گندم آبی را مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: از ۱۸ هزار هکتار مزارع گندم آبی استان بوشهر به سبب کاهش بارش باران در فصل کشت حدود ۴ هزار هکتار آن خسارت دیده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر پرداخت غرامت خسارت به مزارع گندم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس مناطق کشت شده و ظرفیت تولید و نوع طرح بیمه‌ای غرامت خسارت از یک تا ۳ میلیون تومان در هر هکتار مزارع گندم به کشاورزان پرداخت می‌شود.

کاهش ۷۰ درصدی برداشت

توکلی از برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان گندم تحویل مراکز خرید شده که شامل گندم معمولی و بذر گندم است.

وی با بیان اینکه برداشت گندم تا خرداد ماه ادامه دارد تصریح کرد: پیش‌بینی تولید ۴۰ هزار تن محصول گندم از مزارع استان بوشهر شده که نسبت به تولید ۱۲۵ هزار تنی سال قبل کاهش بیش از ۷۰ درصد کاهش دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر از خرید گندم توسط ۱۴ مرکز خرید اداره غله و خدمات بازرگانی و مرکز خرید با مشارکت سازمان تعاون روستایی استان بوشهر خبر داد.

کد خبر 6090811

دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم