Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:17:23 GMT

مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۲۵۱۶

مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس معرفی شد

ایسنا/هرمزگان داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس معرفی شد.

در مراسمی از زحمات حسین سلیمی قدردانی و داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس معرفی شد.

اسکندری معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی دراین مراسم گفت: بیش از ۹۵ درصد از سهم تولید برق کشور در این شرایط بر عهده نیروگاه‌های حرارتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتظارات زیادی از صنعت برق وجود دارد که ناظر بر عملکرد آن نیز جمعیت افزون بر ۸۰ میلیون نفر است وحقیقت آن که صنعت تولید برق، حساس‌ترین بخش تولید کشور است، اظهار کرد: در واقع ما با یک موجود زنده به نام نیروگاه ارتباط داریم که برای پویایی و پایداری حرکت آن، نیازمند حفظ و ارتقای آمادگی آن هستیم.

اسکندری ادامه داد: تمامی فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، آموزشی وفرهنگی در کشور، وابسته به صنعت برق است که خوشبختانه خدمات مورد انتظار از این صنعت به خوبی ارائه شده و از این نظر، صنعت برق کشور، روسفید بوده است که بزرگان کشور نیز از عملکرد این صنعت رضایت دارند.

وی بیان کرد: حساسیت بخش تولید در صنعت برق از همه بخش‌های آن بالاتر است و از سویی، عملکرد مطلوب صنعت تولید برق، ناشی حضور نیروی انسانی متخصص در این حوزه است که باید مشکلات نیروی انسانی و همکاران خود را در این بخش از صنعت بررسی و حل کنیم.

اسکندری افزود: نیروهای صنعت برق در نیروگاه‌ها در مرزهای دانش فعالیت کرده و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه ای در زمینه ساخت داخل و  تولید دست یافته اند، که حتی شاهد یک مورد قطعی برق در کشور نیستیم و این مرهون حضور متخصصان با تجربه ای است که به صورت شبانه روزی در این صنعت تلاش می کنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات حسین سلیمی به عنوان مدیرعامل پیشین قدردانی و داریوش محمودی به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد. داریوش محمودی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس دارای مدرک تحصیلی دکترای مکانیک، گرایش تبدیل انرژی است و آخرین سمت وی، پیش از بر عهده گرفتن سمت مدیرعامل نیروگاه، از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان معاون مهندسی و برنامه ریزی در این نیروگاه مشغول بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی عنوان مدیرعامل نیروگاه بندرعباس مدیرعامل جدید تولید برق صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • تابستان چقدر کمبود برق داریم؟
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است