Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش رزم سلطان (روش مبارزات ایرانیان) که سرشار از تنوع تاکتیک و فنون طبقه‌بندی است در سال ۱۹۷۶ توسط استاد محسن سلطانی زاده، در ایران و مجامع بین المللی بنیان نهاده شد و هر سال مسابقات بین المللی و جهانی این ورزش در کشورهای ایران، آذربایجان، روسیه، پاکستان، هندوستان، ترکیه، آلمان و دیگر کشورها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید محمد هاشمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود  علاقه‌مندی به رشته رزم سلطان  در استان، از لحاظ زیرساختی و سالن و رینگ در مضیقه هستیم و همین امر برگزاری مسابقات و یا تمرینات را با چالش روبه رو می‌کند. 

وی اظهارداشت: رینگ‌های در اختیار هیات ورزش‌های رزمی است و ما مجبوریم برای این رینگ‌ها را از آن هیات کرایه و بابت آن هزینه کنیم. 

رییس کمیته رزم سلطان هیات انجمن‌های ورزشی اصفهان اضافه کرد:  از سوی دیگر مشکلات اقتصادی که گریبانگیر بسیاری از رشته هاست در رشته رزم سلطان هم وجود دارد بطوریکه حضور ورزشکاران در مسابقات کشوری حتی برای هزینه رفت و آمد نیز با مشکل روبه رو می‌شود. 

هاشمی درباره برگزاری مسابقات استانی رزم سلطان انتخابی اعزام به مسابقات کشوری گفت: این رقابت‌ها دیروز (جمعه) با حضور ۱۷۰ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم از شهرستان‌های استان به میزبانی ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر ابریشم شهرستان فلاورجان برگزار شد. 

وی با بیان اینکه ۲۸ مدال طلا، ۲۸ نقره و ۲۸ برنز در مسابقات توزیع شد ادامه داد: تیم فلاورجان در این دوره به مقام قهرمانی دست یافت، اصفهان و فریدن بطور مشترک در جایگاه دوم قرار گرفتند و جایگاه سوم به تیم شهر بهاران رسید. 

رییس کمیته رزم سلطان هیات انجمن‌های ورزشی اصفهان با اشاره به اینکه سطح مسابقات بالا و تمام ورزشکاران شرکت کننده بهترین‌های نوع و رده سنی خود بودند، اظهارداشت: بزودی رقابت‌های استانی حرکات فردی و کار با سلاح سرد از زیر مجموعه‌های همین رشته را برگزار خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه اصفهان از جمله فعالان رزم سلطان در کشور به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: در مسابقات پیشین این رشته در کشور پس از تهران به مقام نایب قهرمانی رسیدیم و امسال نیز برای بهبود رده و کسب مدال‌ بیشتر تمرینات و برنامه‌های خود را افزایش داده‌ایم. 

هاشمی با اشاره به اینکه وجود مربیان کارآزموده نقطه قوت رزم سلطان در استان اصفهان است تصریح کرد: بر همین اساس امیدواریم این رشته رزمی، روز به روز بیشتر توسعه و پیشرفت کند. 

به گزارش ایرنا، استان اصفهان ۲۸ شهرستان و  افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت دارد. 

حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در این استان فعالیت می‌کنند.  

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون انجمن های ورزشی فلاورجان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون انجمن های ورزشی فلاورجان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون انجمن های ورزشی فلاورجان اصفهان رزم سلطان رشته رزم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور

نایب رئیسان هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور  در اصفهان طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان  را بررسی کردند.

 نایب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

خانم ورنوس افزود:در اجرای این طرح ،  هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.


در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد