Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@22:56:47 GMT

دیوار نگاره «بحرین .... به سوی فلسطین» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۲۷۰۳

دیوار نگاره «بحرین .... به سوی فلسطین» رونمایی شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، ائتلاف 14 فوریه بحرین با اعلام این خبر، توضیح داد: این دیوارنگاره که با سخن «آیت الله عیسی قاسم» مهر شده است، همبستگی آزادگان بحرین و همه ملت‌های آزاده در مسیر قدس را به تصویر می‌کشد.

این دیوار نگاره که به همت جمعیت «سیاج» لبنان کشیده شده، بر پایداری محور مقاومت تا شکستن همه دیوارها و برافراشته شدن پرچم‌های آزادی در همه جهان و همچنین شکست طرح‌های عادی سازی روابط با رژیم موقت صهیونیستی تاکیددارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دیوارنگاره بر روی بخشی از یک دیوار بتنی که توسط رژیم صهیونیستی  و به منظور در امان بودن از حملات مقاومت در مرز فلسطین اشغالی و جنوب لبنان ساخته شده، کشیده شده است. 

«علی نقر» عضو جنبش 14 فوریه بحرین در مراسم رونمایی از این دیوارنگاره، تاکید کرد: ملت بحرین نیز مانند دیگر ملت‌های منطقه در برابر حکومت‌های ننگین و سازشکار زانو نخواهند زد و شیعیان بحرین همگام با همه ملت‌ها بر عهد و پیمان خود با فلسطین ثابت قدم خواهند ماند.

«زهیر جعید» نایب رئیس هیئت اداری تجمع علمای مسلمان لبنان نیز در این مراسم، اظهار داشت: انقلابی که در بحرین به راه افتاده، تنها به خاطر فلسطین بوده است.

وی اظهار داشت: این نگاره‌ها بر روی دیواری کشیده شده، که با قدرت و زور و از ترس مقاومت در لبنان ساخته شده است. مقاومتی که در قادر است در هر لحظه‌ای که اراده کند، این دیوار را نابود نماید.

«هیثم ابو الغزلان» دبیر کل روابط جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان نیز در سخنانی اظهار داشت: حاکمانی که گمان کرده‌اند، عادی سازی با رژیم صهیونیستی کشورها و حکومت‌های آنها را در امان نگه می‌دارد، در وهم به سر می‌برند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که نمی‌تواند از سربازان و شهرک‌نشینان خود در برابر عملیات‌های شهادت‌طلبانه حمایت کند، قادر نخواهد بود از حکومت بحرین یا هر حکومت دیگری حمایت کند.




 

منبع: تقریب

کلیدواژه: دیوارنگاره بحرين فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کریات شمونا و شهرک های اطراف آن در اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی خبر دادند.

همزمان منابع خبری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

همچنین جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منطقه را در حدفاصل میان عیتاالشعب و القوزح در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090253

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ حمله جدید به المالکیه
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان