Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام سرقت بار یک دستگاه کامیون در محور هرسین - کرمانشاه که از اصفهان عازم مرز پرویزخان بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی خود دریافتند تعدادی سارق در ساعات ابتدایی بامداد پنجشنبه (۶ مرداد) با پوشیدن لباس‌های فرم پلیس ابتدا راه را بر راننده یک دستگاه کامیون سد کرده و پس از ضرب و شتم، وی را از خودرو پیاده و با یک دستگاه خودرو سواری به محلی دیگر منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سارقان در ادامه کامیون حامل بار میلگرد را به پارکینگی که از قبل هماهنگ کرده بودند منتقل و نسبت به تخلیه آن اقدام کرده بودند، افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در ادامه و ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ عضو باند سرقت شده و در عملیاتی منسجم آن‌ها را در شهر کرمانشاه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: کاراگاهان در ادامه با شناسایی پارکینگ مورد استفاده سارقان، در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۷ تن میلگرد سرقتی از کامیون مورد نظر که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۵ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

جاویدان با اشاره به ارجاع پرونده به دستگاه قضائی، ابراز امیدواری کرد احکام مناسبی برای سارقان دستگیر شده به گونه‌ای که بازدارنده و عبرت آموز باشد، صادر شود.

وی در پایان ضمن توصیه به مردم مبنی بر مطالبه کارت شناسایی معتبر از افرادی که تحت عنوان مامور به آن ها مراجعه می‌کنند، گفت: در این قضیه همکاران ما بسیار خوب عمل کرده و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن سارقان را شناسایی و دستگیر کنند تا بازهم ثابت شود پلیس حافظ جان و مال مردم است و برای امنیت شهروندان ذره ای کوتاهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس فرمانده انتظامی استان کرمانشاه سردار علی اکبر جاویدان سرقت کامیون میلگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو

سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مترو ، سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان