Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع ارمنستان امروز شنبه ادعای همتایان آذربایجانی خود مبنی بر گلوله باران مرزی بین دو کشور در اوایل روز گذشته را نادرست توصیف کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد: پیام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مبنی بر اینکه نیرو‌های مسلح ارمنستان به مواضع نظامی آذربایجان در بخش شرقی مرز ارمنستان و آذربایجان شلیک کرده اند، اطلاعات کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد در بحبوحه تنش‌های تازه در مرز بین دو کشور رخ داد که در ماه مه ۲۰۲۱ پس از ورود نیرو‌های آذربایجان به بخش‌هایی از خاک ارمنستان آغاز شد. این ماجرا به یک رشته درگیری از طرفین منجر شد.

چندی پیش نیز وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد این کشور حامی و آغازگر عادی سازی روابط میان باکو و ایروان است.

شایان ذکر است ارمنستان و جمهوری آذربایجان چند دهه است بر سر منطقه کوهستانی «قره باغ» درگیر هستند و هر دو این منطقه را بخشی از خاک خود می‌دانند. در یک جنگ شش هفته‌ای در سال گذشته میلادی قبل از امضای آتش‌بس با میانجیگری روسیه، کنترل بخش‌های وسیعی از اراضی داخل و اطراف منطقه را پس بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان مرز ارمنستان وزارت دفاع ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش

هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌های و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کردند.
در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و... توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • جلوگیری پلیس پاراگوئه از کتک‌زدن داور با گلوله!
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا