Web Analytics Made Easy - Statcounter

این پیکار‌ها با حضور ۱۰۲ شطرنج باز از استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی و ایلام به میزبانی سالن ورزشی شهید امیدفر شهر تویسرکان به مناسبت روز ملی تویسرکان و گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد برگزار شد.

در پایان این مسابقات «سینا کروند» از همدان موفق به کسب مقام قهرمانی شد، «آرش شاهمرادی» از کرمانشاه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سهیل خدایوندی» از همدان بر سکوی سوم ایستاد، «مهدی روشنی» از کرمانشاه مقام چهارم را کسب کرد، «علی اکبر سجادپور» از کرمانشاه پنجم شد و «معین مساجدیان» از همدان رتبه ششم را به دست آورد.

مقام برتر ریتینگ زیر ۱۷۰۰ به «محمدصدرا رجبی» از اراک رسید و «مهرداد ربیعی پارسایی» از بهار مقام برتر ریتینگ زیر ۱۵۰۰ را به دست آورد.

مقام برتر ریتینگ زیر ۱۳۰۰ به «علیرضا محمد» از ملایر اختصاص یافت و «سام خرمی» از اراک در ریتینگ زیر ۱۱۰۰ قهرمان شد.

«علیرضا بیات» از تویسرکان مقام برتر پیشکسوتان را به خود اختصاص داد و مقام برتر بانوان نیز به «حدیث نوری» از ملایر رسید.

تویسرکان به عنوان یکی از فعالترین شهرستان‌های شطرنج کشور در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شطرنج باز استان همدان عملیات مرصاد ریتینگ زیر مقام برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از برف‌روبی ۷۰ هزار مترمکعبی محور گنجنامه- تویسرکان خبر داد و اعلام کرد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از این محور عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

مهرداد آهکی ادامه داد: از ابتدای عملیات بازگشایی محور گنجنامه- تویسرکان افزون بر ۱۵ هزار مترمکعب خاکریزی در نقاط پرتگاهی، ۶۰۰ مترمکعب ترانشه‌برداری و ریزش‌برداری، ۱۷۰ تن آسفالت گرم برای لکه‌گیری، ۱۹۰ مورد لق‌گیری سنگ‌های بزرگ و ... در این مسیر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ایمن‌سازی این محور همچنان ادامه دارد، گفت: هم‌اکنون دو اکیپ لکه‌گیری و چاله‌گیری، یک اکیپ تعمیر و نصب گاردریل و یک اکیپ نصب نیوجرسی به همراه دو اکیپ گشت راهداری در محور گنجنامه مشغول فعالیت هستند.

آهکی تأکید کرد: از تمامی رانندگانی که قصد تردد در مسیر فوق را دارند، درخواست داریم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه- تویسرکان عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری استان، وی بیان کرد: گشت‌های راهداری به صورت ۲۴ ساعته مشغول پایش و گشت‌زنی در محور فوق هستند و سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات همه همشهریان است.

آهکی یادآور شد: محور گنجنامه- تویسرکان به طول ۲۴ کیلومتر جزو مسیرهای فرعی و کوهستانی استان همدان محسوب می‌شود که هر ساله از اواخر آذرماه به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید، احتمال ریزش سنگ و نبود ایمنی کافی با پیشنهاد پلیس‌راه استان و موافقت کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و راهداری مسدود می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد